Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

oss datakyndige

Jeg ble imponert.

Nå skal det da heller ikke så mye til for og være datakyndig nok til og forstå hva man driver med. :p

Som et eksempel har jeg venner som ikke vet forskjellem mellom en hardisk og en pc. Eller en cpu og en pc.

MENER DU BOKSEN?

(gammel film i spoiler)

Ble så irritert at jeg lagde et reaction picture.

bilde

Rett skal være rett. Den blondina har et script å følge. Hun jobbet med meg på Telenor Mobil Kundeservice i ett år, og er slettes ikke så dum som programmet prøver å fremstille henne. Hun har jobbet med PC i årevis i jobbsammenheng.

Det som ble sagt der var bare manuskript for å få det til å passe i "nerd vs blondine" stereotypen. Dama er dritsmart.

N4X5D.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør ikke meg.

Hvor kan det skaffes?

Damen fyller år i desember!

Usikker, men det kan se ut som om det kan være fra østlige strøk.

Får du ikke tak i, så husk: om skruen ikke passer i hullet så kan det være skruen som er for liten.

Lenke til kommentar

Så blond og pen = dum?

Not true.

> implying noen har sagt blond og pen = dum

Kjent flere jenter som har vært veldig blonde, gjort seg til etc., men som har vært dritsmarte. Ei av de smarteste jentene (karaktervis) på min ung.skl. var også kanskje en av de blondeste (og deiligste :3)

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Neida, det bare irriterer meg hver gang noen drar frem det klippet, for det er så milevis fra sånn hun er på ordentlig. TV3 reality er ikke akkurat top of the crop.

Nå kjenner jeg ikke mennesket, men når man melder seg på sånt i utgangspunktet ligger jo lista alt litt lavt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rett skal være rett. Den blondina har et script å følge. Hun jobbet med meg på Telenor Mobil Kundeservice i ett år, og er slettes ikke så dum som programmet prøver å fremstille henne. Hun har jobbet med PC i årevis i jobbsammenheng.

Det som ble sagt der var bare manuskript for å få det til å passe i "nerd vs blondine" stereotypen. Dama er dritsmart.

Hun er ikke spesielt smart, har også vært borte i henne i jobbsammenheng, og etter å ha fått samme spørsmålet om hvordan å registrere en ordre (som er tre knappetrykk + kundenr) hver dag i en mnd så ga jeg opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hun er ikke spesielt smart, har også vært borte i henne i jobbsammenheng, og etter å ha fått samme spørsmålet om hvordan å registrere en ordre (som er tre knappetrykk + kundenr) hver dag i en mnd så ga jeg opp.

Du bør kanskje ikke spre info om dine klienter ut på internett men...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...