Sinnsyk asylaspirant Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 oss datakyndige Jeg ble imponert. Nå skal det da heller ikke så mye til for og være datakyndig nok til og forstå hva man driver med. Som et eksempel har jeg venner som ikke vet forskjellem mellom en hardisk og en pc. Eller en cpu og en pc. MENER DU BOKSEN? (gammel film i spoiler) 3 Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Den dama der er ikke helt frisk... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hvis dette hadde vært en "you rage you lose"-tråd hadde jeg implodert og forsvunnet fra jordas overflate. 4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Kanskje hun har svelget for mye av dette? 3 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) oss datakyndige Jeg ble imponert. Nå skal det da heller ikke så mye til for og være datakyndig nok til og forstå hva man driver med. Som et eksempel har jeg venner som ikke vet forskjellem mellom en hardisk og en pc. Eller en cpu og en pc. MENER DU BOKSEN? (gammel film i spoiler) Ble så irritert at jeg lagde et reaction picture. Endret 15. oktober 2011 av WilliamAR 9 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kjøttboller i brun saus? 3 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Beklager å dra opp system32 diskusjonen igjen, men glem system32 på w7. Nå heter mappen WINSXS Mappen vokser og vokser og er et sikkert tegn på at noe er galt. Slett denne med jevne mellomrom. Ligger bare backups der likevel Endret 16. oktober 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Du tar feil WINSXS inneholder DLL-filer av forskjellige versjoner for å håndtere DLL-helvete man har hatt tidligere, mer forskjellige apps som bruker forskjellige versjoner av samme DLL. Å slette ting her er å be om problemer. 1 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er ingen humorekspert men tror bare det er ment som lek & lureri 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Endret 16. oktober 2011 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kanskje hun har svelget for mye av dette? Shrink Cunt? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Kanskje hun har svelget for mye av dette? Shrink Cunt? Spør ikke meg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Spør ikke meg. Hvor kan det skaffes? Damen fyller år i desember! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Just because Saus? Husker ikke. Tror kanskje den kom opp som popular på imgur, eller så var det /b/. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 oss datakyndige Jeg ble imponert. Nå skal det da heller ikke så mye til for og være datakyndig nok til og forstå hva man driver med. Som et eksempel har jeg venner som ikke vet forskjellem mellom en hardisk og en pc. Eller en cpu og en pc. MENER DU BOKSEN? (gammel film i spoiler) Ble så irritert at jeg lagde et reaction picture. Rett skal være rett. Den blondina har et script å følge. Hun jobbet med meg på Telenor Mobil Kundeservice i ett år, og er slettes ikke så dum som programmet prøver å fremstille henne. Hun har jobbet med PC i årevis i jobbsammenheng. Det som ble sagt der var bare manuskript for å få det til å passe i "nerd vs blondine" stereotypen. Dama er dritsmart. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Men mor har sagt at jeg ikke skal tro på hva folk skriver på internett ... 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå