Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 what is this I don't even oc nå nettopp Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Any1 want sum Oblivious Rhino ? Det neshornet er egentlig ikke veldig morsomt. Endret 9. oktober 2011 av AltF4 4 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 what is this I don't even oc nå nettopp The kalles et sammentreff. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zodihax Skrevet 9. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Nei. Det kalles guds mirakel. Endret 9. oktober 2011 av Zodihax 10 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 what is this I don't even oc nå nettopp Den tok ikke jeg... Hva er greia? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Oh, well, this would be one of those circumstances that people unfamiliar with the law of large numbers would call a coincidence. Endret 9. oktober 2011 av Zeph 8 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Selvfølgelig er det en tilfeldighet, men uansett et stort mindfuck og en god slutt på dagen for 4chan :-) :-) :-) :-) :-) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Selvfølgelig er det en tilfeldighet, men uansett et stort mindfuck og en god slutt på dagen for 4chan :-) :-) :-) :-) :-) Nei, det er ikke et stort mindfuck. Det er en ren tilfeldighet. Ikke noe mer. 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Så jævlig tørre dere er. Selvfølgelig veit jeg det er en tilfeldighet. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Endret 9. oktober 2011 av Occi Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Nei, det er en tilfeldighet. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Så jævlig tørre dere er. Selvfølgelig veit jeg det er en tilfeldighet. Durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Så slutt å oppfør deg som en idiot, da. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Virkelig? Synke så lavt som personangrep pga. du er uenig med meg i at jeg syns det er en morsomt sammentreff (og derfor noe jeg vil påstå er et mindfuck). 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Virkelig? Synke så lavt som personangrep pga. du er uenig med meg i at jeg syns det er en morsomt sammentreff (og derfor noe jeg vil påstå er et mindfuck). 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er ikke en tilfeldighet! Det er Guds mirakel! Et håndfast bevis på at Gud eksisterer, og at hver en av dere vil brenne i evigheten! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Selvfølgelig er det en tilfeldighet, men uansett et stort mindfuck og en god slutt på dagen for 4chan :-) :-) :-) :-) :-) Det er 10% sjanse for at det der skjer. Ville ikke kalle det store tilfeldigheten, akuratt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå