Populært innlegg Occi Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nebuchadnezzar Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Not sure if tom or just waiting for alice Endret 6. oktober 2011 av Runar waits for alice Langt innlegg satt i spoiler. 33 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ingen fare, hadde ikke tenkt til å sove i natt uansett! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ok, første 20 sek. Man må nesten bare le litt. http://www.youtube.com/watch?v=lBpYtR5dC00 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 1) Go to Google,and type 'Google Gravity'. 2) Click on the 1st result that appears i.e. Google Gravity 3) Wait 2 seconds. Something cool will happen !!! 4) Play with it for a while. 5) Then write any word in the Google search bar and press Enter. 6) Wait and see. Something even cooler will happen. Awesome !!! 4 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har selv planer om å dø på en ektremt komisk måte, så folk kan le av det. ikke noe gøy å då på en standar måte, hjerteattak er bare små morosm, men viss jeg får et piano i hode mens jeg går med klovnedress og eneste jeg gjør når pianoet kommer mot meg er å opne en bitteliten paraply. Det ville være en morosm måte å dø på og folk ville le i mange år, jeg ville sikkert blitt et meme. IMORTALTY!!! http://www.youtube.com/watch?v=7---mGq7G_Y Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 1) Go to Google,and type 'Google Gravity'. 2) Click on the 1st result that appears i.e. Google Gravity 3) Wait 2 seconds. Something cool will happen !!! 4) Play with it for a while. 5) Then write any word in the Google search bar and press Enter. 6) Wait and see. Something even cooler will happen. Awesome !!! Argh. Prøvde å åpne google gravity i google gravity, for gravityception. Det funka ikke Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) * Endret 7. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg har selv planer om å dø på en ektremt komisk måte, så folk kan le av det. ikke noe gøy å då på en standar måte, hjerteattak er bare små morosm, men viss jeg får et piano i hode mens jeg går med klovnedress og eneste jeg gjør når pianoet kommer mot meg er å opne en bitteliten paraply. Det ville være en morosm måte å dø på og folk ville le i mange år, jeg ville sikkert blitt et meme. IMORTALTY!!! http://www.youtube.com/watch?v=7---mGq7G_Y Hahaha, epic commentar under der: "Not his best performance" 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Romis Skrevet 7. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. oktober 2011 Jaså. 29 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hahaha Romis, jeg ler meg skakk. 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Så Steve Jobs humor er ikke fyfy allikevel? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ser liksom ikke faren med å poste litt humor rundt hans død. Han sovnet jo stille inn med familien sin rundt seg, imotsetning til hva som f.eks skjedde på Utøya. 6 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 I'm DYING for an iPhone4S. Oh wait, was that inappropriate? 5 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Now that apple is going down, someone will lose their jobs 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 An apple a day , keeps the doctor away. "Noen" kan ikke ha vært glad i epler 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå