Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Enig der. Slapp seriøst av. Jeg har all respekt for steve, og synes det er trist han døde. Og synes verden har mistet en viktig person. 1 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 ITT butthurt moralfags 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan syns du det hadde vært om noen gjorde narr av deg hvis du dør? Da hadde jeg vært død, så jeg hadde ikke brydd meg. lol. Hva hadde du sagt om mora di/faren din/broren/søstera di døde og ble gjort narr av på nettet? Nå hadde ikke mora mi/faren min/broren/søstra mi fått oppslag i media verden over hvis de døde heller... Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kanskje morra di, fordi hu kjenner ALLE *wink wink* Og jeg kommer til fortsette å besøke henne *wink wink* Giggy giggy 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan syns du det hadde vært om noen gjorde narr av deg hvis du dør? Da hadde jeg vært død, så jeg hadde ikke brydd meg. lol. Hva hadde du sagt om mora di/faren din/broren/søstera di døde og ble gjort narr av på nettet? Nå hadde ikke mora mi/faren min/broren/søstra mi fått oppslag i media verden over hvis de døde heller... Hadde det vært gøy om de rundt hu og bekjemte gjorde dette dere gjør her på nettet da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Applefags is butthurted! 8 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det handler om å vise respekt for de døde apple eller ikke. Mener det samme om de som poster teik tower bilder og slikt. Er morlskt forkastelig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har selv planer om å dø på en ektremt komisk måte, så folk kan le av det. ikke noe gøy å då på en standar måte, hjerteattak er bare små morosm, men viss jeg får et piano i hode mens jeg går med klovnedress og eneste jeg gjør når pianoet kommer mot meg er å opne en bitteliten paraply. Det ville være en morosm måte å dø på og folk ville le i mange år, jeg ville sikkert blitt et meme. IMORTALTY!!! 3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Sånn omtrent mener du? http://www.youtube.com/watch?v=7Sr-BoDclLo&feature=related Endret 6. oktober 2011 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvorfor har flere waits for alice i navnet sit? 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 du har vært her siden 2006 og skjønner ikke hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 du har vært her siden 2006 og skjønner ikke hvorfor? ALT for lenge siden denne har blitt postet i tråden. 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Kan noen forklare dne alice greia:p Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ære for TWFA som har trukket seg som administrator her på forumet. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sånn omtrent mener du? http://www.youtube.com/watch?v=7Sr-BoDclLo&feature=related Syns å hoppe av ved det store fjellet i Norge kunne vært en god måte å dø på. (Ikke Galdhøpiggen!) Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg har selv planer om å dø på en ektremt komisk måte, så folk kan le av det. ikke noe gøy å då på en standar måte, hjerteattak er bare små morosm, men viss jeg får et piano i hode mens jeg går med klovnedress og eneste jeg gjør når pianoet kommer mot meg er å opne en bitteliten paraply. Det ville være en morosm måte å dø på og folk ville le i mange år, jeg ville sikkert blitt et meme. IMORTALTY!!! 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå