Occi Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 You rage you lose. God mode: 5sec. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Den er for tykk og for kantete til og være et Apple produkt. 5 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 You rage you lose. God mode: 5sec. Reklame 15 sekunder Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 No shit. lots of shit Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan syns du det hadde vært om noen gjorde narr av deg hvis du dør? Da hadde jeg vært død, så jeg hadde ikke brydd meg. lol. 7 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Heller at folk har det moro på min bekostning når jeg er død, enn at jeg forsvinner i stillhet. 6 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er vel snakk om å respektere de etterlatte... 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det er vel snakk om å respektere de etterlatte... Skjønner poenget, men du skal få alt internettet jeg har hvis det første Steve Jobs' kone gjør er å lese på diskusjon.no. 5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tror ikke så mange etterlatte etter Steve Jobs leser 4chan-tråden på diskusjon.no. Eller 4chan generellt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) >implying his close familiy reads on diskusjon.no Endret 6. oktober 2011 av Quakecry waits for alice Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Apple kontrollerer alt vet dere. Men mente generelt når folk dør da. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvordan syns du det hadde vært om noen gjorde narr av deg hvis du dør? Da hadde jeg vært død, så jeg hadde ikke brydd meg. lol. Hva hadde du sagt om mora di/faren din/broren/søstera di døde og ble gjort narr av på nettet? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Dere kan heller stikke på 4chan hvis dere skal gjøre narr av døde folk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Moralfags. Rettelse GTFO moralløse drittunger:) 4 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Denne er nok mer positiv enn negativ vil jeg tro 8 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Moralfags. Rettelse GTFO moralløse drittunger:) Hele verden griner når 3000 mennesker døde i 9/11. Få til ingen til grein av de 100.000+ menneskene som døde på grunn av irak krigen. Moral? pfft. Ikke heng her, er oppfordring til tortur av dyr også umoralsk? Hvorfor henger du her da? Hvis steve jobs er ikke lov, da er heller ikke døende afrikanere, eller svarte barn med aids lov heller. Skulle nesten tro at vi lagde vitser på kondolering tråden, eller artikkelen om Steve Jobs. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå