chokke Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Hvorfor bruker du ikke /b/-lite som resten av oss? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Hahaha, idioter. Som om jeg hadde greid å forlate 4chan YA THAT'S RIGHT. BUTTHURT Endret 6. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Lawl, u so butthurt. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ninjaer bryr seg! Du kan bare ikke se de Lenke til kommentar
Populært innlegg Romis Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 Wrong Lyrics Christina: 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Khani Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Randomdump Endret 6. oktober 2011 av WilliamAR 10 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Man skal ikke tulle med andres død rett etter. Man skal vise respekt. Men dere er vel såumodne at dere ikke skjønner slikt enda 4Chan gjør narr av døende afrikanere hver dag, hva er poenget ditt? 7 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 At dere viser respekt. Hvordan syns du det hadde vært om noen gjorde narr av deg hvis du dør? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Personlig så hadde jeg ikke hatt noe som helst imot at folk hadde tullet med meg etter at jeg dødde. Men det er JEG som syns. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg vesleengen Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 An apple a day keeps the doctor away. Oh wait.... 11 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 4Chan gjør narr av døende afrikanere hver dag, hva er poenget ditt? Dette er ikke 4chan, selv om det står skrevet i emnetittelen. Vis litt respekt, selv om jeg skjønner det er vanskelig når man har sett og tåler alt slik som dere gjør. Innlegg har og vil bli slettet. Reaksjoner tas på PM. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg saladin waits for alice Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 Signaturen din er jo en vits i seg selv, og du ser på mine vitser som grove, ordspill er ikke mangel på respekt. wow, jaja, vi viser vel mer respekt for rike kjendiser, men døende fattig folk, neida, kjør på! 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bearar Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå