AltF4 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg elsker Courage Wolf. Det er noe kontrollert galskap ispedd klapp på skulderen som er så elskverdig og moro. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Romis Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) dere som har mye sap + paranoid parrot. please dump MOAR! Romis will delivar. Also: Sexually oblivious rhino. Endret 5. oktober 2011 av Romis 25 Lenke til kommentar
Populært innlegg Romis Skrevet 5. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. oktober 2011 Forresten, you're welcome for bringing some life into this thread again. 19 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sitter og prøver å finne hva stoner-fyren meme'n muligens heter..Stoner bro? Broke stoner bro? Asshole stoner? Middle-class stoner bro? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Sitter og prøver å finne hva stoner-fyren meme'n muligens heter..Stoner bro? Broke stoner bro? Asshole stoner? Middle-class stoner bro? Scumbag Steve? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Akkurat. Så jo greia med at han er hasjrøyker, typisk middle-class med foreldre som har penger, men bare stjeler og snylter på kompiser hele tiden uansett. Mye som stereotypisk Bærum-ungdom. Endret 5. oktober 2011 av Bytex 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 å GAWD, han der beskriver en kjenning helt nøyaktig... "copy paster random pics av han der til facebook med tag..." Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jeg kjenner også en slik kar. Teksten "Borrows visa card to take out cash for shopping later Empties account and pretends like nothing" Kunne stått sammen med bildet til en jeg kjenner. Han gjorde det faktisk. En gang hadde han munchies og kom på besøk og tømte hele kjøleskapet til kompisen min, bare gikk rett på kjøkkenet og lagde 15 brødskiver før han satte seg i stua. Endret 5. oktober 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Post en passende BURN for slike folk... Han jeg kjenner til TRENGER DET Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Gi faen i å poste SAP og Forever Alone, blir jo deprimert her 6 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Endret 5. oktober 2011 av knekkebrødmedost 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bearar Skrevet 6. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Litt Donal Endret 6. oktober 2011 av Bearar 14 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jodå, kjekt, men enno kjekkare med spoilertags... 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) 4kp på onkel dolan Adjø 4chan. (aint even shitting) edit: det også cardstand failen. Jaok, de har greid det noen ganger, men faen. Fuck you /b/ (ja jeg bryter reglene 1 og 2) SCREW YOU! Jeg emigrerer til reddit. noe jeg hater over alt før, men /b/ har vist meg at 4chan bare er invandert av newfags. inb4 butthurt' inb4 Op can't inb4 Endret 6. oktober 2011 av Bundy 3 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg emigrerer til reddit. Kanskje du finner noen morsommere bilder der? Ærlig talt aldri gitt deg et pluss for noe bilde her eller i snowdog så lenge jeg kan huske. Det jeg forbinder med dine bilder er "wqjha", "awwalq" osv. før bildene. noe jeg hater over alt før, men /b/ har vist meg at 4chan bare er invandert av newfags. Jeg lurker ikke selv, så kan ikke si noe om ståa på 4chan. Men utifra dine poster her kaster du jo stein i glasshus. Endret 6. oktober 2011 av Matsemann 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Lol, dere suger hardt. Er bare dritt uansett. Er så mye drit. Fuck 4chan.' dra til /b/ istedet for å spamme en tråd HER. LOL. Hvorfor ha en 4chan tråd? når 4chan eksisterer? /b/ /b/ /b/ Endret 6. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ler så jeg griner! "Everything went better than exception" aaah, love <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg lurker ikke selv, så kan ikke si noe om ståa på 4chan. Men utifra dine poster her kaster du jo stein i glasshus. også 2005 vs 2003 TAKE ME DOWN ANONFAGS Endret 6. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå