Populært innlegg Alpakasso Skrevet 3. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Denne tråden trenger mer Uncle Dolan. Endret 3. oktober 2011 av Pingas 12 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 dolan er ikke tillatt i tråden Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Dolan eller linker til sider som inneholder Dolan, utover nakenhet som ikke viser seksuelle handlinger og som ikke fokuserer på kjønnsdeler, er forbudt. Kilde: https://www.diskusjon.no/guidelines Endret 3. oktober 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 dolan er ikke tillatt i tråden Det var vel kun de dolan-seriene som inneholdt tegnet CP som ikke var lov? I dont know. Er en stund siden den diskusjonen var oppe. Ser ikke noe galt med bildene Pingas postet. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alpakasso Skrevet 3. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. oktober 2011 16 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Noen som har det bilde hvor det er 2 sånne anime folk som sitter på bussen, men så tør de ikke å snakke med hverandre og alt er sånn kjærlighets drama, også ser du bare på slutten at det er en sånn feit fyr som tenker alt. Saaatan den er så lol Endret 3. oktober 2011 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) lol'd Første gang jeg postet dolan-bilder så var det "cp" i de, så de ble slettet. De 2 andre gangene jeg postet dolan på pur f (uten cp) så ble de fremdeles slettet og jeg fikk beskjed om at det ikke var tillatt Endret 3. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 at dolan generelt ikke er lov er bare teit om det er tilfellet 9 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Du er tøff. Jepp, vil du ha autografen min? at dolan generelt ikke er lov er bare teit om det er tilfellet Sånn går det når moderatorene er moralfags uten humoristisk sans Endret 3. oktober 2011 av TMB 5 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kan jeg få autografen i form av en dolan stripe? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 En stor dag for internett. http://www.youtube.com/watch?v=aMMb75EjgB8 3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Vennligst utdyp Vil ikke få warn igjen Endret 3. oktober 2011 av TMB Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Det jeg lurer på er hvorfor det er masse youtube-videoer av akkurat samme greia..er det en sånn cool greie å filme hverandre rive over postkortstativer og poste på youtube? Endret 3. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg så den tråden, epic. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det jeg lurer på er hvorfor det er masse youtube-videoer av akkurat samme greia..er det en sånn cool greie å filme hverandre rive over postkortstativer og poste på youtube? Fordi Anon er LEejun xDD! LOL Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 kjenner meg igjenn i den øverste der.. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Det jeg lurer på er hvorfor det er masse youtube-videoer av akkurat samme greia..er det en sånn cool greie å filme hverandre rive over postkortstativer og poste på youtube? Det er ikke et hvilket-som-helst postkortstativ! Det er THE postkortstativ på livecam fra NY. Har vært countless med tråder hvor OP sier han skal velte stativet men det skjer aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå