Populært innlegg Occi Skrevet 26. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. september 2011 (endret) infothread ragethread mfw. random old som bare f menmen Also; tbbt suger umadbro. Edit: Hva syns folket; legge bilder i spoiler når det er så mange og så måtte åpne de i egne faner / bruke vertikal scroll, eller bare la alt ligge nedover i en eneste lang rekke som bildelenker som åpnes i egne tabs? Endret 26. september 2011 av Occi 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 26. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Hey Faggots, My name is Chrome, and I hate every single one of you. All of you are slow, chunky, web browsers who spend every second of their session waiting for websites to load. You are everything bad on the internet. Honestly, have any of you ever started up in under 10 seconds? I mean, I guess it's fun adding all these extra add ons because of your browsers lack of features, but you all take it to a whole new level. This is even worse than Netscape 3.0. Don't be a stranger. Just hit me with your best shot. I'm pretty much perfect. I was voted fastest browser, and most downloaded software. What achievements have you reached, other than "crashing every time you try and play a Youtube video"? I get 5 stars, and have a banging fast client (She just offline browsed me; Shit was SO cached). You are all candy-asss who should just uninstall yourselves. Thanks for listening. Pic Related: It's me and my client Endret 26. september 2011 av Occi 13 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Mulig det var gyldig på slutten av 90-tallet. Har aldri ventet mange sekunder på nettsider skulle laste i noen nettleser siden jeg fikk ADSL. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 I was voted fastest browser 999/999 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Mulig det var gyldig på slutten av 90-tallet. Har aldri ventet mange sekunder på nettsider skulle laste i noen nettleser siden jeg fikk ADSL. chromebro is serious business. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 OC Kult at du poster den både her og i Snowdog sin tråd. Plusshunter? Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 27. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. september 2011 OC Plusshunter? Nope. Just Chuck Testa 19 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 OC Plusshunter? Nope. Just Chuck Testa Den var derimot morsom. Enjoy your +1! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Fordi den er så bra, den trenger å bli vist overalt. Chuck Testa Endret 27. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Eh. Der døde Chuck Testa-memet for min del. 5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Har egentlig aldri vært i live for min del... 5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Eh. Der døde Chuck Testa-memet for min del. I fucking did it! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nope. Chuck Testa. 6 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Edit: Hva syns folket; legge bilder i spoiler når det er så mange og så måtte åpne de i egne faner / bruke vertikal scroll, eller bare la alt ligge nedover i en eneste lang rekke som bildelenker som åpnes i egne tabs? Legge bilder i spoiler. Leser ofte forumet med mobilen, og det er en gedigen pain in the ass å måtte vente i sju lange og sju breie på at mange bilder skal lastes opp samtidig. Endret 27. september 2011 av AltF4 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Se kommentarene på innleggene til artige.no her http://www.facebook.com/artige.no jeg tror jeg seriøst vil dø snart om det er av kreft, eller at jeg får rett og slett vondt inni meg er jeg ikke sikker på. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Se kommentarene på innleggene til artige.no her http://www.facebook.com/artige.no jeg tror jeg seriøst vil dø snart om det er av kreft, eller at jeg får rett og slett vondt inni meg er jeg ikke sikker på. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Edit: Hva syns folket; legge bilder i spoiler når det er så mange og så måtte åpne de i egne faner / bruke vertikal scroll, eller bare la alt ligge nedover i en eneste lang rekke som bildelenker som åpnes i egne tabs? Legge bilder i spoiler. Leser ofte forumet med mobilen, og det er en gedigen pain in the ass å måtte vente i sju lange og sju breie på at mange bilder skal lastes opp samtidig. ie9 lar en ikke åpne spoilers... Jeg bruker ie9 på jobb før dere tupper meg i lukkemuskelområdet... Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Du kan åpne noen få veldig spesielle. Og jeg bruker IE hjemme, på jobben, overalt! Så tupp i vei Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Se kommentarene på innleggene til artige.no her http://www.facebook.com/artige.no jeg tror jeg seriøst vil dø snart om det er av kreft, eller at jeg får rett og slett vondt inni meg er jeg ikke sikker på. Åssen i faen fant du kommentarene mine?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå