Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Poenget er at det ikke skal være troverdig. Det er en oppblåst sitasjon av virkeligheten akkuratt som alle andre slike serier. Stargate SG-1, Heroes, osv hater du vel også da? Siden det ikke er troverdig at noe kan være slik?

Nei, de legger seg ikke så jævlig tett opp mot en stereotyp. Det er en forskjell på suspension of disbelief og bare hagle på med nerdete referanser i en hver gitt situasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er at det ikke skal være troverdig. Det er en oppblåst sitasjon av virkeligheten akkuratt som alle andre slike serier. Stargate SG-1, Heroes, osv hater du vel også da? Siden det ikke er troverdig at noe kan være slik?

Nei, de legger seg ikke så jævlig tett opp mot en stereotyp. Det er en forskjell på suspension of disbelief og bare hagle på med nerdete referanser i en hver gitt situasjon.

Sett nye sesongen? Er ikke så mye nerdete referanser i serien lenger. Ligner mer på two and a half men, egentlig.

Lenke til kommentar

Det er ikke min feil at du ikke fatter humoren i programmet. Du har sikkert bare sett en tilfeldig episode på TV og satt deg en mening. Greit det, men det er ikke jeg som taper noe på og ikke se mer av det.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Det er ikke min feil at du ikke fatter humoren i programmet. Du har sikkert bare sett en tilfeldig episode på TV og satt deg en mening. Greit det, men det er ikke jeg som taper noe på og ikke se mer av det.

Nå er det ikke slik at jeg ikke fatter humoren, jeg syns bare ikke den er morsom. Om du liker den er det vel og bra, jeg har ingen problemer med at folk liker ting jeg ikke liker - jeg syns det faktisk er ganske positivt.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=QKZUg-bTOak

"HAHAHAA, jeg vet hva Windows 7 er"

"HAHAHAHA, jeg husker Windows Vista"

"HAHAHAHAAHAHA, dette er comedy gold. La emmyene regne. Chuck Lorre for president."

Vitsen der handler jo ikke om at brukeren kjenner til Win7 eller vista. Det som gjør scenen morsom er punchlinen "I don't like that", noe som bygger opp under Sheldons karakter. Som sagt i et tidligere innlegg, ikke veldig nerdete - ligner mer på 2 and a half men. Bedre figurer i TBBT, dog.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...