Cpt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Noe nakenhet i enkelte av bildene i spoileren, bare så dere er klar over det. Moderator får fjerne det vist det skulle bli for grovt. Endret 6. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Noen som vet hvorvidt disse trådene er ekte? :S Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Forstyrrende. Spesielt den siste der. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Den siste var forstyrrende? Dere er tydeligvis ikke vant til å være på /b/ :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Den siste var forstyrrende? Dere er tydeligvis ikke vant til å være på /b/ :!: Det er vel forstyrrende selvom man kan være vant med å henge der. Det er jo du som er gæren i huet hvis du ikke synes det er forstyrrende med å ha et ben i frysern. Det virker som det er kult å ikke bli forstyrra av det, "proud to be a /b/tard" ? Fuck Me. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Geniale bilder Cpt, spesielt #2. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Den siste var forstyrrende? Dere er tydeligvis ikke vant til å være på /b/ :!: Hang mye på /b/ før, men henger der ikke nå lenger. Dog er det jo fortsatt jævlig creepy at noen har et partert lik i fryseren, og i tilegg stolt poster bilder på et forum. Endret 6. september 2009 av KongKake Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 [...] er det jo fortsatt jævlig creepy at noen har et partert lik i fryseren, og i tilegg stolt poster bilder på et forum. Evt. at fyren jobber i politi/begravelsesbyrå/likhus og får en "halvkram en" av å kødde med den intellektuelle elite på /b/.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvem er egentlig så dum at de røper IP-addressen på nettet etter et mord? Jeg har hørt uttrykket: "I went throug 7 proxys" før, men når det gjelder drap så vil jeg tro at myndighetene vil bruke energien sin på å spore han/hun opp. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvem er egentlig så dum at de røper IP-addressen på nettet etter et mord? Jeg har hørt uttrykket: "I went throug 7 proxys" før, men når det gjelder drap så vil jeg tro at myndighetene vil bruke energien sin på å spore han/hun opp. Hvem sier at de bruker sin egen IP-addresse? Det finnes ting som nettkafeer og sånt. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er jo du som er gæren i huet hvis du ikke synes det er forstyrrende med å ha et ben i frysern. Jeg synes faktisk ikke det, denne verdenen har vist langt verre sider av seg selv... FML. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er jo du som er gæren i huet hvis du ikke synes det er forstyrrende med å ha et ben i frysern. Jeg synes faktisk ikke det, denne verdenen har vist langt verre sider av seg selv... FML. Verden er syk, men å si at et bein i frysern er " :!: LOL DERE HAR IKKE HENGT MYE PÅ B" blir for dumt for meg. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Hvem har sagt at dette er isolert for 4chan? Ta for eksempel Fritzl-saken, når folk kan drive på sånt, skal det litt til før jeg blir kvalmen av noen bilder. Skjønner? Endret 6. september 2009 av oldboy Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg synes gutten som drepte 8 stykker for å "go out in style" var den verste. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 ENUFF JIBBER JABBER also, MOAR Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Oooh, forfriskende bilder/topics på 4chan altså. Mer slikt, takk! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg tør ikke å poste mine resultater her, men dere kan tenke dere. Jeg fikk 6 bingoer. Man får bingo hvis man får en rekke med X-er (uansett retning. thank you captain obvious.) Endret 7. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Herman, du Herman... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Olav, du Olav... Hei du.. Fikk du noen bingoz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå