Jarmo Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 Jeg har alltid hatt lyst å få en warn av en admin. Kan jeg få en warn av deg jarmo? OT og feil tråd, ta saken opp i rett kategori hvor admin utdeler gratis warn.. ^^ Og nå, langt ut i horisonten, kan vi se konturene av ontopic. This way my friends, please follow me-------------------------> Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. september 2011 Rapporter Del Skrevet 9. september 2011 NO MORE ONTOPIC. ORORAOROAWEORAWOOWAEROAWREAWOEROAWER Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Er det noen om vet hvor man kan finne den nynorske versjonen av denne? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg har alltid hatt lyst å få en varm admin. Kan jeg få deg jarmo? What? Er det noen om vet hvor man kan finne den nynorske versjonen av denne? *** Do want. Helst oversatt av de som tekster for NRK. (Freeze motherf***ers! = Ikkje røyr dykk, gutar!) Endret 10. september 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Den nynorske versjonen tror jeg ble oversatt fra noen her i tråden, og er trolig litt vanskelig å finne igjen. Det er bare å håpe at noen av oss har lagret den. Endret 10. september 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Er det så satans vanskelig å save bildet, loade inn i MS PAINT, viske bort teksten og skrive den på nynorsk og trykke Save, da? Endret 10. september 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Er det så satans vanskelig å save bildet, loade inn i MS PAINT, viske bort teksten og skrive den på nynorsk og trykke Save, da? Adrian bruker mac. Mac har ikke MS paint 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Nebuchadnezzar Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Eg har den på den dampdrevne maskina mi som eg brukar for å koble meg til verdsveven. Gi meg nokre minuttar EDIT: Utendlansk utgåve i avsløringsfanen Endret 10. september 2011 av Nebuchadnezzar 15 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Er det så satans vanskelig å save bildet, loade inn i MS PAINT, viske bort teksten og skrive den på nynorsk og trykke Save, da? Adrian bruker mac. Mac har ikke MS paint Nei men vi har tilsvarende programmer i appstore som er gratis:) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Er det så satans vanskelig å save bildet, loade inn i MS PAINT, viske bort teksten og skrive den på nynorsk og trykke Save, da? Adrian bruker mac. Mac har ikke MS paint Nei men vi har tilsvarende programmer i appstore som er gratis:) Koster paint penger nå? WHAAAAAAAAAAT? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Nei, slik skal det gjøres. Check my doubles! det var jo EFG daa-aah Lenke til kommentar
Populært innlegg AltF4 Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Her kan dere 4chan-folk bryne dere på litt relatert matte. Det er tre parallellogram med toppunkter på (-1,1), (2,0) og (2,3). Fullfør disse parallellogrammene med de manglende punktene, i et koordinatsystem. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Her kan dere 4chan-folk bryne dere på litt relatert matte. Det er tre parallellogram med toppunkter på (-1,1), (2,0) og (2,3). Fullfør disse parallellogrammene med de manglende punktene, i et koordinatsystem. Du sliter med matteleksene altså. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 Jeg fullførte nettopp oppgaven. Tenkte dere kunne ha det litt moro. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 sånn? lol Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. september 2011 Rapporter Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Her kan dere 4chan-folk bryne dere på litt relatert matte. Det er tre parallellogram med toppunkter på (-1,1), (2,0) og (2,3). Fullfør disse parallellogrammene med de manglende punktene, i et koordinatsystem. Hvordan er det relatert? Isteden for å rage kan du jo fortelle litt mer om hvorfor du vil folk skal regne ut dette neste gang.. Endret 10. september 2011 av Matsemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå