Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Matsemann: Ja, jeg også. Plutselig ble den lille hemmelige klubben kjent for alle.

 

Ellers er jeg på mange måter enig i følgende innlegg i tråden:

 

Some people like to fight for free speech as long as it agrees with THEIR free speech. If it happens to be someone else's religious or political speech, then we'll DDOS the living fuck out of them. Which in reality means "we'll take down their website for an hour or two, that'll show them!"

 

On television I saw men in Libya pick up AK47s, jump into the back of a pick up truck, and race into Tripoli to fight for their freedoms. THAT is the way you make a difference. Do you think any of those men who were willing to die thought to themselves "why are we doing this when we could be at home DDOSing the government website?"

Lenke til kommentar

Er jo relativt latterlig at folk tror DDOS'ing gjør noe som helst, annet enn å ta ned siden en time eller to til folk ikke gidder å bruke båndbredden sin på det lengre. DDOS'ing gir ingen tilganger til noe som helst, får ikke sletta sida eller stjålet kontoer sånn som "ordentlige" hackere gjør. Bare spamma den med bytes til serveren kneler en stund.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er jo relativt latterlig at folk tror DDOS'ing gjør noe som helst, annet enn å ta ned siden en time eller to til folk ikke gidder å bruke båndbredden sin på det lengre. DDOS'ing gir ingen tilganger til noe som helst, får ikke sletta sida eller stjålet kontoer sånn som "ordentlige" hackere gjør. Bare spamma den med bytes til serveren kneler en stund.

Og det er en ting å gjøre det mot store firmaer som taper store penger mens hjemmesidene deres er nede, og noe helt annet å gjøre det mot en liten filleblogg.

Lenke til kommentar

Tror enkelte er sure fordi "vanlige" mennesker trenger inn på deres territorium.

"Jeg oppdaget dette før deg!!!"

 

Selvfølgelig er det tilfellet, sier seg sjøl.

At denne tråden er døende er vel også en sideeffekt, plutselig er alt som var morsomt misbrukt og forvrengt til noe kjedelig.

paws4498_u-mad1.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror enkelte er sure fordi "vanlige" mennesker trenger inn på deres territorium.

"Jeg oppdaget dette før deg!!!"

 

Selvfølgelig er det tilfellet, sier seg sjøl.

At denne tråden er døende er vel også en sideeffekt, plutselig er alt som var morsomt misbrukt og forvrengt til noe kjedelig.

paws4498_u-mad1.jpg

Ikke så veldig, mer trist..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...