dymoletratag Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Oh hai gays! Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Go to - pause at 27 seconds. Open this next link and un-pause the first video. http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow LoL'D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Greit det er mye sykt man ler av i denne tråden (og 4chan), men den videoen av de krigsofrene var usmakelig. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fant videoen forferdelig morsom. Den er nå ikke det værste som har blitt spøket med på 4chan heller. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Go to - pause at 27 seconds. Open this next link and un-pause the first video. http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow Kan ikke nekte folk å le av hva de vil, men det der var bare for jævlig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Cpt: Nei det er sant. Men som Hyperio sier så kan man ikke nekte folk å le av det de vil. Synes uansett det der er i overkant. Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I was rubbing the clit just like wikipedia told me to Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg fant det ihvertfall hysterisk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Greit det er mye sykt man ler av i denne tråden (og 4chan), men den videoen av de krigsofrene var usmakelig. Enig her. Synes det var festlig første gang jeg så filmen, så leste jeg litt mer om shell shock, og hva det faktisk var på filmen. Etter det trakk jeg ikke på smilebåndet en gang. Lite morsomt. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er spørt før, men hva heter den "serien" som Tanner viste fram? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Det er spørt før, men hva heter den "serien" som Tanner viste fram? Den fantastiske Staredad-tråden Endret 4. september 2009 av w0bni Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skjer med at folk poster gamalt 4chan-stuff i Snowdog's Picture humor thread? Må spørre her sia det ikkje er lov med post uten bilde der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå