Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artige.no var faktisk noe lunde underholdende en stund på begynnelsen, men de ble dessverre overfallt av for mange pre pubertale unger som syns "le" er et veldig gøy ord. Forferdelig sted å være nå.

I begynnelsen var alt innholdet fra http://imgur.com/, som får mesteparten av innholdet fra reddit. De brukte rett og slett bare en crawler til å skaffe alt innholdet. Ikke lastet de bildene opp på egen server heller, men leechet på imgur istedet. Det kunne man se hvis man høyreklikket på bildet og åpnet i ny fane, eller kopierte bildenettaddressen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En fyr på jobb ba meg sjekke artige.no, det er "der det virkelig er morsomt". Han mente 4chan var bare for småunger, det er artige.no som er tingen. Jeg gadd ikke si så mye om det.

artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

En fyr på jobb ba meg sjekke artige.no, det er "der det virkelig er morsomt". Han mente 4chan var bare for småunger, det er artige.no som er tingen. Jeg gadd ikke si så mye om det.

artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det.

 

Nei, det meste av materialet finner du kun på artige.no

 

9537.jpg

 

 

9508.jpg

 

 

9507.jpg

 

 

9493.jpg

 

 

 

Det ble mye kjipt, legger ved et bra bilde.

 

6517078.jpg

Endret av Sebbe
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, det meste av materialet finner du kun på artige.no

http://jpg.artige.no/store/9508.jpg

Kjenner jeg faktisk ble litt flau på vegne av han derre Lasse.

 

4chan er ikkje stort betre enn artige heller, med enkelte unntak. Litt avhengig av kva ein er ute etter sjølvsagt.

4chan: litt morsomt, mest søppel.

artige: søppel.

Spørs helt på hvilken boards dere er på. Men dette stemmer for /b/ hvertfall.

 

artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det.

Jøss, akkurat som Reddit.

Butthurt much?

 

Tydelig at du ser på feile plasser. ;)

Lenke til kommentar

En fyr på jobb ba meg sjekke artige.no, det er "der det virkelig er morsomt". Han mente 4chan var bare for småunger, det er artige.no som er tingen. Jeg gadd ikke si så mye om det.

artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det.

 

Nei, det meste av materialet finner du kun på artige.no

 

 

Det ble mye kjipt, legger ved et bra bilde.

 

 

 

Når jeg ser det der så lukter det sommer og fjortiss så jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...