Slimda Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hadde hovret ved Tones midje inntil bildet skulle tas. Hadde gitt henne et klyp akkurat idet bildet går av. Epic face fra hennes side. 1 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Artige.no var faktisk noe lunde underholdende en stund på begynnelsen, men de ble dessverre overfallt av for mange pre pubertale unger som syns "le" er et veldig gøy ord. Forferdelig sted å være nå. I begynnelsen var alt innholdet fra http://imgur.com/, som får mesteparten av innholdet fra reddit. De brukte rett og slett bare en crawler til å skaffe alt innholdet. Ikke lastet de bildene opp på egen server heller, men leechet på imgur istedet. Det kunne man se hvis man høyreklikket på bildet og åpnet i ny fane, eller kopierte bildenettaddressen. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 4. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. august 2011 En fyr på jobb ba meg sjekke artige.no, det er "der det virkelig er morsomt". Han mente 4chan var bare for småunger, det er artige.no som er tingen. Jeg gadd ikke si så mye om det. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spider Skrevet 4. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. august 2011 Ja, fy faen, vi som henger på 4chan er mye kulere enn kidsa på artige.no 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg FrankBjarne Skrevet 4. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. august 2011 Ja de som henger på 4chan er mye kulere enn de på artige.no. Ikke at de som henger på 4chan er så jævla kule, men poenget er der fortsatt. 10 Lenke til kommentar
satchman Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 En fyr på jobb ba meg sjekke artige.no, det er "der det virkelig er morsomt". Han mente 4chan var bare for småunger, det er artige.no som er tingen. Jeg gadd ikke si så mye om det. artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det. 5 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) En fyr på jobb ba meg sjekke artige.no, det er "der det virkelig er morsomt". Han mente 4chan var bare for småunger, det er artige.no som er tingen. Jeg gadd ikke si så mye om det. artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det. Nei, det meste av materialet finner du kun på artige.no Det ble mye kjipt, legger ved et bra bilde. Endret 4. august 2011 av Sebbe 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hyperio Skrevet 5. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. august 2011 Har faktisk aldri tastet inn artige.no selv. Fortsetter nok slik. 38 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 4chan er ikkje stort betre enn artige heller, med enkelte unntak. Litt avhengig av kva ein er ute etter sjølvsagt. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 4chan er 4chan. Artige er bare en samling av morsomme ting. På lik linje med en annen norsk vitseside jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 4chan: litt morsomt, mest søppel. artige: søppel. 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det. Jøss, akkurat som Reddit. 2 Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Og nesten alt annet på nettet Alle stjeler fra en plass xD Artige.no er basert på brukerinnsending, akkurat på lik linje med f.eks diskusjon.no. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vel, man kan ikke akkurat dra paraleller med denne tråden og 4chan/b/ uten å miste brukerkontoen sin... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nei, det meste av materialet finner du kun på artige.no http://jpg.artige.no/store/9508.jpg Kjenner jeg faktisk ble litt flau på vegne av han derre Lasse. 4chan er ikkje stort betre enn artige heller, med enkelte unntak. Litt avhengig av kva ein er ute etter sjølvsagt. 4chan: litt morsomt, mest søppel. artige: søppel. Spørs helt på hvilken boards dere er på. Men dette stemmer for /b/ hvertfall. artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det. Jøss, akkurat som Reddit. Butthurt much? Tydelig at du ser på feile plasser. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 En fyr på jobb ba meg sjekke artige.no, det er "der det virkelig er morsomt". Han mente 4chan var bare for småunger, det er artige.no som er tingen. Jeg gadd ikke si så mye om det. artige.no er jo bare en snylteside som stjeler omtrent alt innhold fra andre steder på nett. Utrolig at de ikke får noe pes for det. Nei, det meste av materialet finner du kun på artige.no Det ble mye kjipt, legger ved et bra bilde. Når jeg ser det der så lukter det sommer og fjortiss så jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Eg døyr av latter. 1 Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Du glemte denne: 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 En del feilposter her inne nå. Dette er 4chan bilde- og diskusjonstråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå