Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Blæh. Sjansene er så gode som null. Finnes også mange programmer som er mye sikrere en LOIC. Har du kilder på dette? Det høres ut som det er en påstand du tar ut av løse luften. Må jo gjemme seg bak 7 proxier. Da bør alt gå bra. Politiet er sikkert opptatt med Oslo-angrepene nå likevel. Alt blir loggført, blant annet gjennom DLD. DLD ble vedtatt i april, men har det tredd i kraft ennå da? Jeg vet ikke. DLD er bare en utvidelse av det systemet vi har idag, som forøvrig er i full stand til å finne DDoSende drittunger. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Trenger ikke VPN. I en aksjon der så mange deltar er sjansene for å bli tatt lik null. http://www.wired.com/threatlevel/2011/07/op_payback/ Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Trenger ikke VPN. I en aksjon der så mange deltar er sjansene for å bli tatt lik null. http://www.wired.com/threatlevel/2011/07/op_payback/ Kommer helt an på hvaslags program du bruker. Loic er ikke trygt. Blæh. Sjansene er så gode som null. Finnes også mange programmer som er mye sikrere en LOIC. Har du kilder på dette? Det høres ut som det er en påstand du tar ut av løse luften. Må jo gjemme seg bak 7 proxier. Da bør alt gå bra. Politiet er sikkert opptatt med Oslo-angrepene nå likevel. Alt blir loggført, blant annet gjennom DLD. DLD ble vedtatt i april, men har det tredd i kraft ennå da? Jeg vet ikke. DLD er bare en utvidelse av det systemet vi har idag, som forøvrig er i full stand til å finne DDoSende drittunger. Kommer helt an på hvaslags program du bruker. Loic er ikke trygt. Ikke kilder nei. Endret 28. juli 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 "Lolzz vi er skikkelig badass haxx0rrz fordi vi kan klikke på en link og joine et ddos angrep fyfaen vi er kuuuuuule b-tards hackerz altså!!" 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ingen programmer er trygge med mindre du holder deg under radaren, noe brødskalkene i Anonymous ikke forstod. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Oh he mad :/ GAvekort: Ikkenoe er hundre prosent trygt, men med så mange deltakere og et noenlunde dugelig program har du alle ods på din side. Endret 28. juli 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 28. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. juli 2011 "Lolzz vi er skikkelig badass haxx0rrz fordi vi kan klikke på en link og joine et ddos angrep fyfaen vi er kuuuuuule b-tards hackerz altså!!" "Lolzz jeg er skikkelig kul og overlegen siden jeg er nesten den eneste som tar avstand til dette". Om de har lyst til å endre på noe negativt så er det ok, selv om det finnes bedre måter. Lolzz jeg er kul som er så original at jeg tar avstand i fra begge parter. 14 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Oh he mad :/ GAvekort: Ikkenoe er hundre prosent trygt, men med så mange deltakere og et noenlunde dugelig program har du alle ods på din side. Igjen så høres det ut som noe tatt ut av løse luften. Si meg hvilken metode du ville bruk som vil sikre deg fra å ende opp i loggene til politiet. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Oh he mad :/ GAvekort: Ikkenoe er hundre prosent trygt, men med så mange deltakere og et noenlunde dugelig program har du alle ods på din side. Igjen så høres det ut som noe tatt ut av løse luften. Si meg hvilken metode du ville bruk som vil sikre deg fra å ende opp i loggene til politiet. Gjort reaserch angående best og sikreste ddos-program, passet på å gjøre det samtidig som masse /b/tards og kanskje koblet meg til naboens nett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Og hvordan definerer du et sikkert DDoS-program? Man kan forøvrig også bli anmeldt for å koble deg på naboen sitt nett. 1 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Man kan også bli anmeldt for å legge ned nettsider, så ser ikke helt det problemet. Jeg vet bare at det finnes sikrere programmer en loic, og at sjansene for å bli tatt minsker med antall mennesker som deltar på et angrep. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Man kan også bli anmeldt for å legge ned nettsider, så ser ikke helt det problemet. Gratulerer! Du forstår nå prinsippet! Endret 28. juli 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Man kan også bli anmeldt for å legge ned nettsider, så ser ikke helt det problemet. Gratulerer! Du forstår nå prinsippet! Og poenget var? De aller fleste i landet, meg inkludert, er klar over at det er ulovlig. Skjønner ikke hvordan du har fått for deg at jeg ikke vet det? Endret 28. juli 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 For en meningsløs krangel. "MIN PAPPA ER BEST" "NEI MIN PAPPA ER ALLER ALLER BEST" 7 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 For en meningsløs krangel. "MIN PAPPA ER BEST" "NEI MIN PAPPA ER ALLER ALLER BEST" Flott du har så mye å bidra med 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Oh, WE BACK ON TOPIC! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Oh, WE BACK ON TOPIC! Indeed we are. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Denne tråden virker å være stappfull med hackers! Post some comics! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå