Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Blæh. Sjansene er så gode som null. Finnes også mange programmer som er mye sikrere en LOIC.

 

 

Har du kilder på dette? Det høres ut som det er en påstand du tar ut av løse luften.

 

Må jo gjemme seg bak 7 proxier. Da bør alt gå bra. Politiet er sikkert opptatt med Oslo-angrepene nå likevel.

 

Alt blir loggført, blant annet gjennom DLD.

DLD ble vedtatt i april, men har det tredd i kraft ennå da? Jeg vet ikke.

 

 

DLD er bare en utvidelse av det systemet vi har idag, som forøvrig er i full stand til å finne DDoSende drittunger.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke VPN. I en aksjon der så mange deltar er sjansene for å bli tatt lik null.

http://www.wired.com/threatlevel/2011/07/op_payback/

Kommer helt an på hvaslags program du bruker. Loic er ikke trygt.

 

Blæh. Sjansene er så gode som null. Finnes også mange programmer som er mye sikrere en LOIC.

 

 

Har du kilder på dette? Det høres ut som det er en påstand du tar ut av løse luften.

 

Må jo gjemme seg bak 7 proxier. Da bør alt gå bra. Politiet er sikkert opptatt med Oslo-angrepene nå likevel.

 

Alt blir loggført, blant annet gjennom DLD.

DLD ble vedtatt i april, men har det tredd i kraft ennå da? Jeg vet ikke.

 

 

DLD er bare en utvidelse av det systemet vi har idag, som forøvrig er i full stand til å finne DDoSende drittunger.

Kommer helt an på hvaslags program du bruker. Loic er ikke trygt.

Ikke kilder nei.

Endret av Randomizer
Lenke til kommentar

Oh he mad :/

 

GAvekort: Ikkenoe er hundre prosent trygt, men med så mange deltakere og et noenlunde dugelig program har du alle ods på din side.

 

Igjen så høres det ut som noe tatt ut av løse luften. Si meg hvilken metode du ville bruk som vil sikre deg fra å ende opp i loggene til politiet.

Lenke til kommentar

Oh he mad :/

 

GAvekort: Ikkenoe er hundre prosent trygt, men med så mange deltakere og et noenlunde dugelig program har du alle ods på din side.

 

Igjen så høres det ut som noe tatt ut av løse luften. Si meg hvilken metode du ville bruk som vil sikre deg fra å ende opp i loggene til politiet.

Gjort reaserch angående best og sikreste ddos-program, passet på å gjøre det samtidig som masse /b/tards og kanskje koblet meg til naboens nett. :ph34r:

Lenke til kommentar

Man kan også bli anmeldt for å legge ned nettsider, så ser ikke helt det problemet.

 

 

Gratulerer! Du forstår nå prinsippet!

Og poenget var? De aller fleste i landet, meg inkludert, er klar over at det er ulovlig. Skjønner ikke hvordan du har fått for deg at jeg ikke vet det?

Endret av Randomizer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...