Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om politiet kommer på døren så blanker du alle harddiskene dine. De kan ikke peke ut hvem som gjorde noe kun med en IP-adresse. Så gjenstår det bare å nekte å svare på noe relatert.

 

Worst case senario er at de stikker av med alle datamaskinene dine, samt ISP stenger av nettet, men det kan jeg ikke si sikkert. For å holde deg trygg så burde du bare ikke drive på med slik tull. Det er så utrolig unødvendig uansett.

 

Det dummeste jeg ser er småunger som LOICer nettsider alene uten å ha mellomklienter.

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artige har en kontrollsystem for å sjekke at ingenting strider mot reglementet.DDoS er lavmålet, unødvendig og dessuten straffbart.

Er ikke lavmåls! Målet helliger middlene! :whistle:

 

Er ikke noe lurt å "joine" et DDoS-angrep uansett. IP-adressen din loggføres, og anmelder artige.no angrepet vil DU bli oppsøkt av politiet.Det er forbudt å drive med. Da nytter det ikke "menehh vi er bare /b/-tards lolzzzz"

Må jo gjemme seg bak 7 proxier. Da bør alt gå bra. Politiet er sikkert opptatt med Oslo-angrepene nå likevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må man ikke ha VPN for å DDoSe? Proxy funker ikke.

Jeg brukte en gang et program som kunne koble andre programmer enn bare nettlesere opp mot proxies. Husker ikke hva den heter, men det funket ihvertfall.

 

Sikker på at det ikke var en vpn klient? Er 90% sikker på at hvis man bruker proxy mens man DDoSer så DDoSer man proxy serveren, ikke målet man "sikter" på.

Lenke til kommentar

Må jo gjemme seg bak 7 proxier. Da bør alt gå bra. Politiet er sikkert opptatt med Oslo-angrepene nå likevel.

 

Alt blir loggført, blant annet gjennom DLD.

 

 

Må man ikke ha VPN for å DDoSe? Proxy funker ikke.

 

 

Trikset er ikke proxy eller VPN, det er å hoppe mellom klienter som du har brutt deg inn hos. La oss si at jeg kaprer diskusjon.no sin server og setter den i DDoS, så bruker jeg SSH-tilgangen til å ta hacke f.eks julenissen.no, så bruker jeg den serveren, gjennom diskusjon.no, til å sette et nytt DDoS-angrep på Artige.no, slik fortsetter jeg kjeden. Desto lenger uti kjeden jeg kommer, desto vanskeligere er det å finne meg.

 

Trenger ikke VPN. I en aksjon der så mange deltar er sjansene for å bli tatt lik null.

 

 

Ikke si det. Politiet går i aksjon mot dem de finner, og alt er loggført.

 

 

Lenke til kommentar

Trenger ikke VPN. I en aksjon der så mange deltar er sjansene for å bli tatt lik null.

"Jeg hadde en trojaner på maskinen, den er fjernet nå."

Det er vell og bra. Men jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre?

 

U no gettit?

 

Politiet anklager deg for å delta i et DDoS angrep. Du sier at du ikke aner hva de snakker om, men nylig fjernet en trojaner fra pcen.

 

Denne trojaneren gjorde pcen til en del av et botnett som ble brukt under angrepet.

 

På denne måten er ikke du skyldig i det hele tatt. :)

 

Er vel botnett som utgjor de store forskjellene i slike angrep. Mener å huske at under angrepet mot Visa/Mastercard/Paypal, OperationPayback, så ble det blant annet brukt et botnett på over 5000 maskiner.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...