Populært innlegg maikzor Skrevet 27. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. juli 2011 I likhet med et par på forumet her så hater satan også artige.no 20 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 VÆÆÆR så snill å gjennomfør! Møkklei spammen på facebook.. Sletter jeg folka som liker bildene derfra forblir jeg (på facebook) 4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Støtter den, artige har noe bra, men alltfor mye ødeleggelse av memes. Og hva er morsomt med nynorsk å baot-is? Nei, denne siden må utslettes. 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skal innrømme at jeg avogtil ler av artige.no, men etter nedspamming av trollfaces, folk som putter masse memes og signatur i tilegg, og overbruk av me gusta også videre - har jeg fått en personlig grugde mot artige.no. Jeg håper den sida blir nede for godt. 6 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Haha. Hvem er han karen? Har sett et par .gif av han også. http://thefrogman.me/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 ...og overbruk av me gusta også videre... Selvlaget for anledningen. Tror jeg skal sende den til Artige.no som en slags avskjedsgave. 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Skal innrømme at jeg avogtil ler av artige.no, men etter nedspamming av trollfaces, folk som putter masse memes og signatur i tilegg, og overbruk av me gusta også videre - har jeg fått en personlig grugde mot artige.no. Jeg håper den sida blir nede for godt. For ikke å snakke om bruken av "le". 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 For ikke å snakke om bruken av "le". Fixed 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 For ikke å snakke om bruken av "le". Fixed Fixed once more! 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Perfekt! Klar for Artige.no! 9 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Grieg er oppskrytt. Mange lyrikere som er det. Kan godt være at han er oppskrytt, men jeg liker ha,... Your attempt at Troll[tm] has failed Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det var ikke trolling, det var et utsagn. Han er en fantastisk kjip lyriker, en egenskap han deler med de fleste krigsforfatterene. 1 Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hva hjelper det å DDoSe Artige.no klokka 2 på natta? Eller skal dere kjøre på i flere dager? Jeg håper serveren deres stryker med! Jeg skulle gjerne vært med selv, men er bortreist da og uten tilgang til en laptop som virker, så jeg får bare gi dere moralsk støtte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ingen servere "stryker med" av DDoS, de er fullt operational så fort angrepet stopper igjen. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Enig i at tidspunktet er tullete, etter klokka 2 om natta er jo da de slutter å legge ut nye bilder, må starte flere timer tidligere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hvordan fungerer artige med tanke på hvordan man deler bilder? Er det noen som bestemmer hvilke bilder som skal legges ut eller er det som funnyjunk at de mest populære kommer fram. Eller er det fritt fram for alle og alt er tilfeldig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Artige har en kontrollsystem for å sjekke at ingenting strider mot reglementet. DDoS er lavmålet, unødvendig og dessuten straffbart. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Vel, ikke det at jeg støtter dette på noen måte, men det virker ikke så veldig strategisk uansett. Som sagt så vil siden bare bli midlertidig nede. At den er nede over en periode vil bare føre til at de faste brukerne savner den. De vil derfor klage og mye oppmerksomhet vil bli rettet i mot siden. Når den endelig kommer opp igjen så kan det hende at dere egentlig bare har gjort alt verre. I tillegg, om/når det kommer ut at det var 4chan som stod bak så kan det hende at folk går dit og dere vil få flere "newfags" som dere kaller det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er ikke noe lurt å "joine" et DDoS-angrep uansett. IP-adressen din loggføres, og anmelder artige.no angrepet vil DU bli oppsøkt av politiet. Det er forbudt å drive med. Da nytter det ikke "menehh vi er bare /b/-tards lolzzzz" 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå