Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artige.no kan brenne. Er så lei av fjortenåringer som lager memecomics nå.

Jeg bare lurer: Hvordan kan man bli så lei av en nettside som artige.no at man ønsker at den skal "brenne". Er det ikke bare å la være å besøke den da? Eller har fjortissene derfra invadert 4chan (og denne tråden) så dere som er blitt et par år eldre ikke får ha den i fred? :innocent:

 

Geir :)'

 

De vanner ut konseptene ved å være ukritisk til hvilke memes de bruker, og det hele sprer seg som ild i tørt gress.

Blir derfor vanskelig å finne noe med "kvalitet" når det produseres så mye, av folk som ikke helt skjønner greia. De bare henger seg på fordi det er trendy.

Jeg sier ikke at jeg er kul og slikt fordi jeg oppdaget alt dette tidlig, men nå som jeg har begynt å se meg lei så florerer det plutselig.

 

Artige.no har jo noe morsomt nå og da, men det er sjeldent.

Men jaja, sikkert andre som synes det er mye morsomt der. Skal la dem ha moroa si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Artige.no kan brenne. Er så lei av fjortenåringer som lager memecomics nå.

Jeg bare lurer: Hvordan kan man bli så lei av en nettside som artige.no at man ønsker at den skal "brenne". Er det ikke bare å la være å besøke den da? Eller har fjortissene derfra invadert 4chan (og denne tråden) så dere som er blitt et par år eldre ikke får ha den i fred? :innocent:

 

Geir :)'

 

De vanner ut konseptene ved å være ukritisk til hvilke memes de bruker, og det hele sprer seg som ild i tørt gress.

Blir derfor vanskelig å finne noe med "kvalitet" når det produseres så mye, av folk som ikke helt skjønner greia. De bare henger seg på fordi det er trendy.

Jeg sier ikke at jeg er kul og slikt fordi jeg oppdaget alt dette tidlig, men nå som jeg har begynt å se meg lei så florerer det plutselig.

 

Artige.no har jo noe morsomt nå og da, men det er sjeldent.

Men jaja, sikkert andre som synes det er mye morsomt der. Skal la dem ha moroa si.

 

 

TL:DR

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...