Blåbær Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Er nok det, har heller aldri hørt om artige.no bortsett fra de gangene det har blitt nevnt her på forumet. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Synes denne tråden er i stor mangel av dinosaurer. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg N1ko Skrevet 5. juli 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) So true... [click for le movement] Endret 5. juli 2011 av N1ko 14 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2011 Artige.no kan brenne. Er så lei av fjortenåringer som lager memecomics nå. Jeg bare lurer: Hvordan kan man bli så lei av en nettside som artige.no at man ønsker at den skal "brenne". Er det ikke bare å la være å besøke den da? Eller har fjortissene derfra invadert 4chan (og denne tråden) så dere som er blitt et par år eldre ikke får ha den i fred? Geir ' De vanner ut konseptene ved å være ukritisk til hvilke memes de bruker, og det hele sprer seg som ild i tørt gress. Blir derfor vanskelig å finne noe med "kvalitet" når det produseres så mye, av folk som ikke helt skjønner greia. De bare henger seg på fordi det er trendy. Jeg sier ikke at jeg er kul og slikt fordi jeg oppdaget alt dette tidlig, men nå som jeg har begynt å se meg lei så florerer det plutselig. Artige.no har jo noe morsomt nå og da, men det er sjeldent. Men jaja, sikkert andre som synes det er mye morsomt der. Skal la dem ha moroa si. 2 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Artige.no kan brenne. Er så lei av fjortenåringer som lager memecomics nå. Jeg bare lurer: Hvordan kan man bli så lei av en nettside som artige.no at man ønsker at den skal "brenne". Er det ikke bare å la være å besøke den da? Eller har fjortissene derfra invadert 4chan (og denne tråden) så dere som er blitt et par år eldre ikke får ha den i fred? Geir ' De vanner ut konseptene ved å være ukritisk til hvilke memes de bruker, og det hele sprer seg som ild i tørt gress. Blir derfor vanskelig å finne noe med "kvalitet" når det produseres så mye, av folk som ikke helt skjønner greia. De bare henger seg på fordi det er trendy. Jeg sier ikke at jeg er kul og slikt fordi jeg oppdaget alt dette tidlig, men nå som jeg har begynt å se meg lei så florerer det plutselig. Artige.no har jo noe morsomt nå og da, men det er sjeldent. Men jaja, sikkert andre som synes det er mye morsomt der. Skal la dem ha moroa si. TL:DR 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg AltF4 Skrevet 6. juli 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 6. juli 2011 Sikkert posta mange ganger i denne tråden oppigjennom, men jeg kom over den igjen på /b i dag og jeg lo seg jeg nesten daua. 22 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 hahahahah herregud, jeg lo så tårene rant. Fy faen jeg har ikke ledd så godt på lenge, kameraten min her måtte jo nesten ringe ambulansen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Skulle vært motsatt, for "an art" er egentlig det som er riktig. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 7. juli 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 22 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2011 Skulle vært motsatt, for "an art" er egentlig det som er riktig. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Sleng opp noen gode troll gifs til omegle/Chatroulette a, please. 7 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 ble bannet fra 4chan (igjen uten grunn...), slo på opera turbo og nå kan jeg browse igjen, lal 1 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Kanskje grunnen er at du er 17 år - og henger sammen med mange 12-14åringer på en webside som har 18års aldersgrense... Endret 9. juli 2011 av cozmos 3 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2011 Innkommende Anti-baaaaw-dump! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå