A-Jay Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 note 2 4chaner's hvis det kommer en cp tråd, ikke reply selvom det er at op er "a pedo bastard" man blir bannet av det Ikke rart, alle som poster er med på å holde liv i tråden. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Algebra -> Matematikk -> Mengde -> Matematikk -> Mengde. LOOP Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Denne var jo ganske snedig: Begynte med norge, da kom jeg bare inn i en loop Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Denne var jo ganske snedig: Begynte med norge, da kom jeg bare inn i en loop Tipper du trykte på noe inni en parentes da eller en annen feil, fordi Norway funka helt fint her. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Bruk den engelske Wikipedia, norfags. Både algebra og norge leder til filosofi. 7 Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Bruk den engelske Wikipedia, norfags. Både algebra og norge leder til filosofi. jejejeje Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 http://ryanelmquist.com/cgi-bin/xkcdwiki Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Begynte på Banknote og tror jeg fant en loop: Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Ja merket det selv. Man kan vel i teorien gå gjennom hver eneste artikkel på siden med denne måten? Hvis man ikke ender opp i en "Loop" da. Går ut ifra at Philosophy er valgt siden det kommer opp ofte, men hvis man velger et annet bredt tema som kommer opp ofte tror jeg det også funker, f.eks. Science... eller mathematics. det har kommet opp før philosophy hver gang for meg Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Begynte på Banknote og tror jeg fant en loop: Fikk samme problemet jeg også, den ene linken linker jo bare lengre ned til den ene siden, men hvis man skal gjøre det helt riktig så skal man vell scrolle opp igjen og velge første link? Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 (Stort bilde) 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 I samme kategori. 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Riktig onomatopoetikon er nok heller "BLAM!" enn RIP. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Riktig onomatopoetikon Du kunne sagt "lydord", men onomatopoetikon hørtes mye kulere ut ikkesant? 9 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Hvorfor bruke fremmedord når vi har adekvate ord på norsk? Endret 26. juni 2011 av AltF4 4 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor bruke fremmedord når vi har adekvate ord synonymer på norsk? 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Hvorfor bruke fremmedord når vi har adekvate ord på norsk? Hvorfor bruke fremmedord når vi har passende ord på norsk, mener du? Jeg bruker personlig onomatopoetikon fordi det er ordet jeg lærte først, og det faller seg mer naturlig enn lydord. Mulig jeg er sær da, men sånn er det bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå