Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi baot-is suger latterlig hardt og er en forced meme? Ingen synes det er morsomt at alle memene som eksisterer har fått punchlinen sin etc. byttet ut med en båtis. Det sier jeg fordi hver gang noen klager, så svarer dere bare med "umad" eller "problem?", noe som tilsier at det bare er et slags trolleforsøk.

 

Hvis det er ingen som liker baotis, hvorfor er det blitt en diskusjon da?

 

Forøvrig kan vel også umad og teite pappegøyer og denslags også få en egent tråd istedenfor her inne(hvis baotis skal).

 

;)

 

Fordi det er et små-kontroversielt emne?

 

Vel, for min del må umad-bilder gjerne få en egen tråd, for jeg og mange andre er søkklei av at det spammes. Likevel er det jo litt artig når folk svarer med et umad-bilde når man prøver å si noe, for det understreker jo bare poenget.

 

Men siden umad faktisk stammer fra 4chan er det ikke rett å rapportere poster som diskuterer det (den?).

Lenke til kommentar

Synes "U mad" bildene burde bli belønnet med warn, eller liten ferie. Det er jo bare spam!

 

Er som mitt eneste bidrag til denne tråden skulle være milhouse.gif hver gang noen skriver "blå"

Blir bare for dumt.

 

 

Og nei, dette er ikke 4chan, det er 4chan tråden på diskusjon.no og spam er vel ikke noe som dette forumet er så glad i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...