Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Baot-is er morsomt.

For å være helt ærlig: Jeg bryr meg ikke. Det er dere som må finne ut hva som hører hjemme i tråden og ikke. Synes dere det er off topic så blir det sånn, og da kan det få sin egen tråd. Så lenge det dere poster ikke er i strid med retningslinjene er det ikke vårt problem.

 

Hvis jeg griner om at youtube-filmene ikke er morsomme, blir de og slettet da?

Du kan jo prøve. Bruk rapporteringsknappen og se hva som skjer. Hint: Ikke spam den med rapporter, det funker særdeles dårlig.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Baot-is er morsomt.

 

Hvis jeg griner om at youtube-filmene ikke er morsomme, blir de og slettet da?

 

Det står ingen regler eller foreskrifter om at de skal være morsomme. Ei heller er det opprettet noen normer rundt dette. En youtube film kan inneholde en mann som puster uten at vi kan gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Fordi baot-is suger latterlig hardt og er en forced meme? Ingen synes det er morsomt at alle memene som eksisterer har fått punchlinen sin etc. byttet ut med en båtis. Det sier jeg fordi hver gang noen klager, så svarer dere bare med "umad" eller "problem?", noe som tilsier at det bare er et slags trolleforsøk.

 

Hvis det er ingen som liker baotis, hvorfor er det blitt en diskusjon da?

 

Forøvrig kan vel også umad og teite pappegøyer og denslags også få en egent tråd istedenfor her inne(hvis baotis skal).

 

;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...