Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget er vel at 4chan er såsi ren anarki. Og det kan man ikke ha på diskusjon.no. Derfor blir det regler, noe som igjen ødelegger tråden litt :p

Hvorfor klage over reglementet på forumet?

 

Denne tråden er dedikert til 4chan, men den ér ikke 4chan. Her kan du være forumbruker og følge forumets reglement, og på 4chan kan du være barnslig "hacker", anonym og anarkist.

 

Hvis disse to verdenene blir for vanskelig å skille på er det egentlig bare en logikk vi står igjen med. Man har lyst til å vise hvor kul, tøff og anarkist man er på 4chan. I dette tilfellet finnes det faktisk felt for både navn og e-post på 4chan.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

>insinuerer at 4chan bilde- og diskusjonstråden er en del av 4chan og bør automatisk følge samme reglement og sosiolekt

 

Ikke for å høre ut som en moralpredikant, men siden dette er en diskusjonstråd for 4chan synes jeg det bør være rom for saklige kommentarer rundt memes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

>insinuerer at 4chan bilde- og diskusjonstråden er en del av 4chan og bør automatisk følge samme reglement og sosiolekt

 

Ikke for å høre ut som en moralpredikant, men siden dette er en diskusjonstråd for 4chan synes jeg det bør være rom for saklige kommentarer rundt memes.

129194331257.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke for å høre ut som en moralpredikant, men siden dette er en diskusjonstråd for 4chan synes jeg det bør være rom for saklige kommentarer rundt memes.

Bare gi opp. Med mindre du er en moderator, blir du ikke hørt på. Dette er som du sier, en diskusjonstråd rundt 4chan. Det hjelper dog ikke, da flesteparten som poster her innehar 4chan-mentaliteten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke for å høre ut som en moralpredikant, men siden dette er en diskusjonstråd for 4chan synes jeg det bør være rom for saklige kommentarer rundt memes.

Bare gi opp. Med mindre du er en moderator, blir du ikke hørt på. Dette er som du sier, en diskusjonstråd rundt 4chan. Det hjelper dog ikke, da flesteparten som poster her innehar 4chan-mentaliteten.

Ser mer ut som /b/-mentaliteten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget er vel at 4chan er såsi ren anarki. Og det kan man ikke ha på diskusjon.no. Derfor blir det regler, noe som igjen ødelegger tråden litt :p

Hvorfor klage over reglementet på forumet?

 

Denne tråden er dedikert til 4chan, men den ér ikke 4chan. Her kan du være forumbruker og følge forumets reglement, og på 4chan kan du være barnslig "hacker", anonym og anarkist.

 

Hvis disse to verdenene blir for vanskelig å skille på er det egentlig bare en logikk vi står igjen med. Man har lyst til å vise hvor kul, tøff og anarkist man er på 4chan. I dette tilfellet finnes det faktisk felt for både navn og e-post på 4chan.

Ok, men hva er da denne tråden? En "refleksjon" av 4Chan? Isåfall føler jeg den ikke har særlig mening, bortsett fra å diskutere nye meme'er. Noe som i seg selv er noe jeg gjør med kompiser. Men likevel. Det er kult når nye ting oppstår, også her! Baot-is er jo et eksempel. Ikke det verste jeg har vært borti, men ikke det beste heller selvfølgelig. Men sånt må oppfordres, meme's er kult, period :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...