Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det naudsynt med ein (ny) diskusjon rundt kva som skal postast i denne tråden? Det vart opprør då baot-isen kom sidan det var på norsk og ikkje kom frå 4chan. Kva då med nynorskmemes, lanoungen og liknande som i all hovudsak er eit tema her på forumet.

 

Ved å forby sånt forbyr ein i praksis potensialet til ein del sjølvlaga innhald. Det er ikkje gull alt som kjem frå 4chan, mykje av det som blir posta og plussa i denne tråden kjem garantert frå reddit eller andre stader og. Sånn eg ser det har 4chan, reddit og liknande laga ei humornisje med memes og den slags. Eg ser ikkje på det som noko problem at brukarane her på forumet óg er med på å utvikle humoren.

 

Eg kan derimot sei meg einig i at det er forskjell på baot-is og originale memes som blir oversatt til nynorsk, eller bokmål for den del. Kan og ta med bilete som AltF4 posta rett over her. Det har ikkje noko med 4chan å gjere direkte, men meme-en kjem derfrå.

 

Lanoungen er ganske særnorsk, men konseptet med å stemme opp bidrag i ein avstemming som normalt ikkje skal kunne vinne kjem frå 4chan-traktene. Sånn sett ein fornorsking av eit konsept.

En rask oppsummering av forrige episode for nye seere:

Kanskje det var Lano som starta heile opplegget. :hmm:

Endret av Zeph
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...