Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gjorde det.

 

Kan jeg da ikke huske? Eneste jeg sa var at boat-is var norskt og ikke hadde noe med 4chan å gjøre. Sa aldri at det ikke hadde noe med 4chan å gjøre FORDI det var norskt. Det var to forkjellige argumenter.

 

 

Ett 4chan-aktig preg? Kan så være, men det gjør ikke noe med det faktum at det er norskt, og ikke oppsto på 4chan. Det finnes en egen humor-tråd her på forumet, anbefaler deg å bruke den for ting som har et ''4chan-aktig preg''.

 

Det samme gjelder jo for disse Nynorsk memen som jeg nevnte istad. Ut ifra det jeg fikk med meg så oppsto de i mer eller mindre grad her på forumet, med mindre en eller annen fyr lagde en tråd for dem på 4chan og kalte dem 4chan humor. Jeg kan også løpe å poste et bilde av Boat is på 4chan og kalle dette en ny 4chan meme. For all del jeg forsvarer ikke boat is, men når folk skal få lov til å poste annen norsk humor her så kan vel folk spamme den også hvis det gir dem glede i livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nynorsk-humor oppstod ikke på 4chan, men ble brukt der for å dra normenn til enkelte tråder, og du ser nå nynorsk der flere ganger om dagen nå for tiden. Boat-is oppstod ikke på 4chan, og har heller ikke brutt gjennom der (selv om det kanskje så vidt har vært innom).

 

Og det gleder meg at du ikke forsvarer det. :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikkje de/dykk-regelen på stell, ser eg. Slapp av. Ein Aasens mann er her for å rette opp!

"Kvifor dykk ikkje likar" blir som å seie "kvifor deg ikkje likar". Det hadde vore meir korrekt å seie "kvifor de ikkje likar", som er fleirtalsversjonen av "kvifor du ikkje likar".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har ikkje de/dykk-regelen på stell, ser eg. Slapp av. Ein Aasens mann er her for å rette opp!

"Kvifor dykk ikkje likar" blir som å seie "kvifor deg ikkje likar". Det hadde vore meir korrekt å seie "kvifor de ikkje likar", som er fleirtalsversjonen av "kvifor du ikkje likar".

Hvem faen bryr seg? Nynorsk er like teit uansett, og det er jo poenget. Det som er morsomt :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...