Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 rapportert! skal ikke ha den driten her Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 1. fordi boat is ikke er lov he rog det er så dårlig humor og er ikke morsomt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror jeg fjerner denne fra mine innlegg nå. Moro så lenge det varte. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kanskje noen kan FORKLARE forskjellen på 4chan humor og BAOT-is? Tråden heter 4chan bilde o.s.v. men på 4chan.org er /b/ slettes ikke likt denne tråden... Det er trange og sære retningslinjer for tråden må jeg si... 2 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kanskje noen kan FORKLARE forskjellen på 4chan humor og BAOT-is? Tråden heter 4chan bilde o.s.v. men på 4chan.org er /b/ slettes ikke likt denne tråden... Det er trange og sære retningslinjer for tråden må jeg si... Dette er en tråd for humor som oppstod på 4chan. Boat-is er norsk, og har ikke noe å gjøre med 4chan. Lenke til kommentar
stifa Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette er en tråd for humor som oppstod på 4chan. Boat-is er norsk, og har ikke noe å gjøre med 4chan. «BAOT-is»-humoren bærer et svært 4chan-aktig preg, der det brukes Rage-guy, Trollface og andre elementer som ble spredt via 4chan. 3 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dette er en tråd for humor som oppstod på 4chan. Boat-is er norsk, og har ikke noe å gjøre med 4chan. «BAOT-is»-humoren bærer et svært 4chan-aktig preg, der det brukes Rage-guy, Trollface og andre elementer som ble spredt via 4chan. Ett 4chan-aktig preg? Kan så være, men det gjør ikke noe med det faktum at det er norskt, og ikke oppsto på 4chan. Det finnes en egen humor-tråd her på forumet, anbefaler deg å bruke den for ting som har et ''4chan-aktig preg''. Endret 6. juni 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror jeg fjerner denne fra mine innlegg nå. Moro så lenge det varte. Hvordan fant du den listen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 LOL wtf, har jeg flest innlegg her? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Poenget er vel at 4chan er såsi ren anarki. Og det kan man ikke ha på diskusjon.no. Derfor blir det regler, noe som igjen ødelegger tråden litt 2 Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kjære 4chan bilete- og diskusjonstråd. 7 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 trenge rikke regler her. sålenge båtis holder seg vekk. er ikke morsomt i det hele tatt 6 Lenke til kommentar
stifa Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ett 4chan-aktig preg? Kan så være, men det gjør ikke noe med det faktum at det er norskt, og ikke oppsto på 4chan. Det finnes en egen humor-tråd her på forumet, anbefaler deg å bruke den for ting som har et ''4chan-aktig preg''. Sa ikke at jeg skulle poste slikt; for å være ærlig så avstår jeg fra å poste her. Jeg synes selv at «baot-is»-greia kan gå å brenne, men å si hva som er lov eller ikke lov er vel å trekke det litt langt? Men det er jo tradisjon i alle liknende tråder på de fleste fora antar jeg. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kjære 4chan bilete- og diskusjonstråd. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ett 4chan-aktig preg? Kan så være, men det gjør ikke noe med det faktum at det er norskt, og ikke oppsto på 4chan. Det finnes en egen humor-tråd her på forumet, anbefaler deg å bruke den for ting som har et ''4chan-aktig preg''. Sa ikke at jeg skulle poste slikt; for å være ærlig så avstår jeg fra å poste her. Jeg synes selv at «baot-is»-greia kan gå å brenne, men å si hva som er lov eller ikke lov er vel å trekke det litt langt? Men det er jo tradisjon i alle liknende tråder på de fleste fora antar jeg. Er vell visse regler på alle fora ja. Og tråden er jo tilegnet 4chan-humor, så da er det det som skal postes. :!: 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 vil man ha båt is kan man lage egen tråd med forced meme 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvis det kun skal være "Engelsk" 4chan humor her, hvorfor er det over 20 sider spammet med nynorsk vitser? 8 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hvem sa noe om at 4chan måtte være engelsk? Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Du gjorde det. Kan jeg da ikke huske? Eneste jeg sa var at boat-is var norskt og ikke hadde noe med 4chan å gjøre. Sa aldri at det ikke hadde noe med 4chan å gjøre FORDI det var norskt. Det var to forkjellige argumenter. Endret 6. juni 2011 av Randomizer 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå