Populært innlegg WheelMan Skrevet 1. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Dumpin' Endret 1. juni 2011 av WheelMan 53 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 En post ble borte. Vekk, oppløst, smeltet i solen ville jeg sagt om det ikke regnet sånn her i Bergen. Når moderator sier at innlegget ikke skal kommenteres så betyr det akkurat det. Geir .) Jeg velger å kommentere din siden du ikke nevnte noe om det. Hihi Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 En post ble borte. Vekk, oppløst, smeltet i solen ville jeg sagt om det ikke regnet sånn her i Bergen. Når moderator sier at innlegget ikke skal kommenteres så betyr det akkurat det. Geir .) Jeg velger å kommentere din siden du ikke nevnte noe om det. Hihi Du leker med krefter du ikke kjenner omfanget av. 6 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 En post ble borte. Vekk, oppløst, smeltet i solen ville jeg sagt om det ikke regnet sånn her i Bergen. Når moderator sier at innlegget ikke skal kommenteres så betyr det akkurat det. Geir .) Sier du det? Ikke kommenter dette svaret... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Når jeg kommenterte moderatoren så sto det ikke noe om at den meldinga ikke skulle kommenteres Lenke til kommentar
Populært innlegg Analmeth Skrevet 1. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2011 Hørte rykter om at baot-is-dritt ble forbudt i denne tråden. Dette er en gledens dag. 21 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det stemmer på en flekk. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Endret 1. juni 2011 av Sondre Lenke til kommentar
Populært innlegg Goranlol Skrevet 1. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Reddit burde vore bannlyst på same vis som baot-is imo. Feirer med spiderman dump (pun intended) Endret 1. juni 2011 av Goranlol 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg phax Skrevet 1. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2011 30 Lenke til kommentar
Spider Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Øy, dere! Er det noen her som tilfeldigvis har bildet med "alle" må-ha-albumene? Mener å huske at de blir inndelt i ulike kategorier med pitchfork- og /mu/-favoritter, pluss egne kategorier for de beste hip-hop, metal og electronica-albuma. Jeg trooor det har blitt postet her en gang før. /latskap 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 http://mu-essentials.blogspot.com/ 4 Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Øy, dere! Er det noen her som tilfeldigvis har bildet med "alle" må-ha-albumene? Mener å huske at de blir inndelt i ulike kategorier med pitchfork- og /mu/-favoritter, pluss egne kategorier for de beste hip-hop, metal og electronica-albuma. Jeg trooor det har blitt postet her en gang før. /latskap http://mu-essentials.blogspot.com/ 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg phax Skrevet 1. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2011 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Trådens beste post Herregud, bildene ble bare bedre og bedre jo mer jeg scrollet nedover. Kudos å kake til deg! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 ehm what? Definisjonen på forced meme jo! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Trådens beste post Herregud, bildene ble bare bedre og bedre jo mer jeg scrollet nedover. Kudos å kake til deg! Ja, og (nesten) alle bileta kom frå ein annan stad enn 4chan. Watermark ftw ? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) snikreklamere litt Endret 2. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå