saladin waits for alice Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 http://www.facebook.com/pages/Baot-is/168466379880205 Fy faen. HVEM var det som startet dette dritet? Så det selv, fy FAEN. Ser masse random polls som hanlder om baot is også -_- Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 29. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2011 HVEM var det som startet dette dritet? Blit nok ikke veldig forbauset om det sitter en markedssjef hos Hennig-Olsen nå og takker dere for gratis markedsføring. Det vil tiden vise. Geir 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 29. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mai 2011 selv tomme "new-folders" på pcen har mer underholdningsverdi enn boat-is. 14 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Blit nok ikke veldig forbauset om det sitter en markedssjef hos Hennig-Olsen nå og takker dere for gratis markedsføring. Det vil tiden vise. Geir Verste er at det gir meg lyst til å kjøpe båtis . 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Dere griner så mye at det nesten kan kalles "successful trolling". Derfor velger jeg også å avslutte dette innlegget med litt BAOT-IS. 3 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 HVEM var det som startet dette dritet? Blit nok ikke veldig forbauset om det sitter en markedssjef hos Hennig-Olsen nå og takker dere for gratis markedsføring. Det vil tiden vise. Geir På den positive siden så er båtis ganske godt. Så det er ikke så ille at det ikke skal være godt for noe. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Absolutt enig Båtis er ikke den værste isen til å bli promotert så veldig. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=avaSdC0QOUM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 baot-is høres jo ut som båt is! DRITFETT XDDD Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Blit nok ikke veldig forbauset om det sitter en markedssjef hos Hennig-Olsen nå og takker dere for gratis markedsføring. Det vil tiden vise. Geir Båt-is har alltid vært min favorittis. Alle disse bildene gir meg veldig lyst til å gå og kjøpe en akkurat nå. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Til dere som gjør narr av baot-is humoren: Det er like irriterende å lese masse ironiske poster som handler om hvor dårlig humoren er, som å se bilder som handler om baot-is. 6 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Til de som ikke allerede viste det: Leet Speak på Facebook er genialt. Du kan skifte til Leet Speak på Instillinger og Språk på Profilen din. Det anbefales, holder på å flire meg ihjel 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Petter Skrevet 30. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2011 Til de som ikke allerede viste det: Leet Speak på Facebook er genialt. Du kan skifte til Leet Speak på Instillinger og Språk på Profilen din. Det anbefales, holder på å flire meg ihjel 29 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tviler på at du viste det. 6 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tviler på at du viste det. Wow.. Facebook har vært ute i fire år, og du har ikke funnet det ut før nå? 5 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Wow.. Facebook har vært ute i fire år, og du har ikke funnet det ut før nå? Ja? Kan hende jeg har hørt om det for lenge siden, men hadde glemt det. Sånn er det nå med stort sett alt man oppdager, spiller ikke så stor rolle hvor lenge det har eksistert. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nebuchadnezzar Skrevet 30. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Litt slik som din mor Endret 30. mai 2011 av Nebuchadnezzar 16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå