Mchansern Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er vel ikke noe forskjell på budskapet(om jeg kan kalle det), tilgjengjeld så har jeg ikke laget de og kan bare svare utifra mitt syn. Alt har med hva som assosieres med bildet og de fleste kjenner seg igjen i tilfeller hvor mødre(og fedre og besteforeldre for den salgs skyld) har kommet med komentarer lik tilfellene over. Have anyone really been far as decided to use even go want to do look more like? Lenke til kommentar
Populært innlegg Cloudemyx Skrevet 22. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2011 14 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Akkurat som mora mi =O Akkurat som 99% av alle brukerne jeg har hjulpet de siste 4 årene ... brukere? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Seriøst, prøver du å diskutere med 4chan? gl hf Ser dette ut som 4chan. Vi er på diskusjon.no, ikke 4chan. 5 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er vel ikke noe forskjell på budskapet(om jeg kan kalle det), tilgjengjeld så har jeg ikke laget de og kan bare svare utifra mitt syn. Alt har med hva som assosieres med bildet og de fleste kjenner seg igjen i tilfeller hvor mødre(og fedre og besteforeldre for den salgs skyld) har kommet med komentarer lik tilfellene over. Have anyone really been far as decided to use even go want to do look more like? I've been further even more decided to use even go need to do look more as anyone can. Can you really be far even as decided half as much to use go wish for that? My guess is that when one really been far even as decided once to use even go want, it is then that he has really been far even as decided to use even go want to do look more like. It's just common sense. I decided to use even go want to do look more like before it was cool to use even go want to do look more like. I have even really been far even as decided to use even go want to do look more like, that I stopped doing look more like a long time ago, and now I just use even go want to do look more like with scissors, a box set of Kenan & Kel on DVD, a 4 gigabyte SD card, and a frayed ethernet cable. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 People are making Rapture-jokes like there is no tomorrow. 7 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 People are making Rapture-jokes like there is no tomorrow. trommelyd.no 2 Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 4chan er blocket av lyse, HVA FAEN!? 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 4chan er blocket av lyse, HVA FAEN!? Hahahha, hvorfor? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 4chan er blocket av lyse, HVA FAEN!? Hahahha, hvorfor? CP? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 4chan er blocket av lyse, HVA FAEN!? Hahahha, hvorfor? CP? Hva er galt med cheese pizza? 7 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 4chan er blocket av lyse, HVA FAEN!? Seriøst?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 omg, det er virkelig å gå forlangt, da kan man likegodt blokke Google. Google DNS ftw. http://sorforumet.com/viewtopic.php?f=32&t=284 Lenke til kommentar
Khani Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 omg, det er virkelig å gå forlangt, da kan man likegodt blokke Google. Google DNS ftw. http://sorforumet.com/viewtopic.php?f=32&t=284 Likte spesielt at han endte posten med et bilde av pedobear. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 4chan er blocket av lyse, HVA FAEN!? Fungerer fint for meg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Seriøst, prøver du å diskutere med 4chan? gl hf Ser dette ut som 4chan. Vi er på diskusjon.no, ikke 4chan. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå