Mchansern Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg er så jævlig lei av at folk skriver "le" i hver meme. Hva faen, tror de de er fucings franske eller ??? Le butthurt? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg AltF4 Skrevet 22. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg er så jævlig lei av at folk skriver "le" i hver meme. Hva faen, tror de de er fucings franske eller ??? Vet du ikke det at putting "le" in front of a word makes it french? 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg cbfn Skrevet 22. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2011 Jeg er så jævlig lei av at folk skriver "le" i hver meme. Hva faen, tror de de er fucings franske eller ??? Le mad? 15 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) le? ▲ ▲ ▲ Endret 22. mai 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Populært innlegg Valeit Skrevet 22. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2011 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg TMB Skrevet 22. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2011 Akkurat som mora mi =O 13 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 *snip* Passer ikke alle de der inn under Technologically Impared Duck? Hva er forskjellen, rent bortsett fra at det er bilde av en fugl i stedet for et menneske...? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Skulle akkurat til å sei det same. Kva er forskjellen? Animals > humans. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er vel ikke noe forskjell på budskapet(om jeg kan kalle det), tilgjengjeld så har jeg ikke laget de og kan bare svare utifra mitt syn. Alt har med hva som assosieres med bildet og de fleste kjenner seg igjen i tilfeller hvor mødre(og fedre og besteforeldre for den salgs skyld) har kommet med komentarer lik tilfellene over. Hva er forskjellen? Ingenting. Utenom bildet og dens assosiasjoner. Jeg følte meg veldig smart når jeg skrev dette. Ga det mening? Neppe. MOVING ON! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Njaaaa.. jooo.. kanskje jeg er det.... NOPE, føler meg smart ennå. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen som har lyst til å lage en poster med: Because the bible guarantees it. Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 22. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. mai 2011 10 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Akkurat som mora mi =O Akkurat som 99% av alle brukerne jeg har hjulpet de siste 4 årene ... 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Er vel ikke noe forskjell på budskapet(om jeg kan kalle det), tilgjengjeld så har jeg ikke laget de og kan bare svare utifra mitt syn. Alt har med hva som assosieres med bildet og de fleste kjenner seg igjen i tilfeller hvor mødre(og fedre og besteforeldre for den salgs skyld) har kommet med komentarer lik tilfellene over. Hva er forskjellen? Ingenting. Utenom bildet og dens assosiasjoner. Jeg følte meg veldig smart når jeg skrev dette. Ga det mening? Neppe. MOVING ON! Seriøst, prøver du å diskutere med 4chan? gl hf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå