Macord Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Btw, hva faen er greia med "Can you smell what the rock is cooking" ? Hvordan får jeg det bort i FF4? http://www.youtube.com/watch?v=Mr8glaM4ruM Dwayne "The Rock" Johnsons, ja hva skal man kalle det? Slagord? Fra WWE - altså Wrestling. Hvordan du får det bort fra FF4, har jeg ingen innsikt i. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 The rock er kallenavnet profesjonelle wrestlere gir konene sine, noe som i tur vil si at konen til en wrestler lager mat, noe som gir mening. 1 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 *SNIP* Fy faen så irriterende. Tror de er fotografer bare fordi de klarer å legge på et filter i photoshop. Hvorfor er dette irriterende? Dessuten, hvis de har tatt bildene selv så er de per definisjon "fotografer" ja. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 18. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2011 Vi skal alle ha noe å irritere oss over. Det er antagelig en relativt god verden alt i alt når folk irriterer seg over Photoshop... Geir 11 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Synnes sånne filter er stilige Btw, epicness: 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pubé Skrevet 18. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) Epic repost, man! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759731&view=findpost&p=17755284 Endret 18. mai 2011 av Knut Knudsen 10 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hele tre dager siden, Knud. Er bare du som har tid til å sitte her og ha oversikt over hva som blir postet til enhver tid. 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hele tre dager siden, Knud. Er bare du som har tid til å sitte her og ha oversikt over hva som blir postet til enhver tid. Du vet at det finnes en knapp for å gå til siste uleste innlegg? 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Jeg viser 100 poster per side, så den der er på midten av forrige side Og det ble jo litt diskusjon rundt det greiene der, så det var nok de færreste som ikke fikk det med seg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 For de som vet, er jeg (Henrik) ginger. En ginger med mykje selvironi. 8 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hele tre dager siden, Knud. Er bare du som har tid til å sitte her og ha oversikt over hva som blir postet til enhver tid. Du vet at det finnes en knapp for å gå til siste uleste innlegg? How? Men uansett, den fortjener å bli reposta for det er så win. Burde fikse noe sånt i Norge Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Hele tre dager siden, Knud. Er bare du som har tid til å sitte her og ha oversikt over hva som blir postet til enhver tid. Du vet at det finnes en knapp for å gå til siste uleste innlegg? How? Men uansett, den fortjener å bli reposta for det er så win. Burde fikse noe sånt i Norge I mine innlegg, så ser du den oransje saken ved uleste trådar? trykk på den. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 *SNIP* Fy faen så irriterende. Tror de er fotografer bare fordi de klarer å legge på et filter i photoshop. Hvorfor er dette irriterende? Dessuten, hvis de har tatt bildene selv så er de per definisjon "fotografer" ja. Jeg mente proffe fotografer. Burde forumlert meg tydeligere, da jeg burde skjønt at en eller annen kverulant ville komme å rette på det. Gratulerer. Vi skal alle ha noe å irritere oss over. Det er antagelig en relativt god verden alt i alt når folk irriterer seg over Photoshop... Geir Det stemmer det, men det er fremdeles irriterende. Irritasjon er for meg overfladiske problemer. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Du vet at det finnes en knapp for å gå til siste uleste innlegg? Ja... jeg vet det... Men det er jo tydeligvis ikke det han gjør når han ser posten NÅ, og dermed blar seg tilbake tre dager for å finne frem bildet igjen. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Erratum Skrevet 18. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. mai 2011 På tide med prof. Oak memes igjen. 16 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Trodde jeg hadde noen også, men fant bare denne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå