Gjest Slettet+8723 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Han dro på seg en polo pique ivertfall, mer en hva man kan si om de fleste andre her inne! Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. mai 2011 Han poppet kraven på polo-piqueen noe som er ti ganger verre enn de fleste andre her inne. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg handerrre Skrevet 7. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. mai 2011 Mfw: 28 Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Are you ready for it? Are you prepared? Endret 8. mai 2011 av Randomizer 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 mfw = My Face When... "why did the chicken cross the road? To get to the other side." Du tenker selvsagt med en gang på "andre siden av veien". Og plutselig innser du at "faen, de mener jo døden." Da får du slikt ansiktsuttrykk... Eller du tenker iallefall noe slikt. Forståelig nok? Lenke til kommentar
Populært innlegg Dufen Skrevet 8. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2011 24 Lenke til kommentar
th1nk Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 mfw = My Face When... Inntil jeg leste dette har jeg trodd at mfw = motherfucking win 2 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Fortsatt gir det ikke noen spesiell mening. Hvorfor i all verden vil en and dø? Tror ikke det er poenget med den vitsen i grunn. Hadde det vært "emo" istedet for "duck" så hadde det gitt litt mer mening Endret 9. mai 2011 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Spider Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Endret 9. mai 2011 av elevathor 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg saladin waits for alice Skrevet 9. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2011 Ble lurt av min bror i dag.. Musa funket ikke, dro ut usb in og ut, startet maskinen på nytt. Men så: 26 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Fortsatt gir det ikke noen spesiell mening. Hvorfor i all verden vil en and dø? Tror ikke det er poenget med den vitsen i grunn. Hadde det vært "emo" istedet for "duck" så hadde det gitt litt mer mening Hvem har sagt anden ville dø? Lenke til kommentar
Populært innlegg Awesome Skrevet 9. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2011 Ble lurt av min bror i dag.. Musa funket ikke, dro ut usb in og ut, startet maskinen på nytt. Men så: Vask smågnager'n din a. Ew. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg AltF4 Skrevet 9. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Lang historie om å selge CD-spiller: Nesten så jeg dør. Endret 9. mai 2011 av AltF4 26 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det bildet om den CD spilleren tok knekken på meg, fikk seriøst vondt i magen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå