Bearar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 men 1+ til deg, bare fordi jeg er i godt humør i dag! 3 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Endret 5. mai 2011 av Nebuchadnezzar Lenke til kommentar
jevli Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 men 1+ til deg, bare fordi jeg er i godt humør i dag! Litt for søtt for meg 1 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) WE R LEGION LULZ! Endret 5. mai 2011 av Maddoc Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Æsj, sånne ting som gir folk dårlig inntrykk av Anon. Contributer likevell til bildene: Lenke til kommentar
Populært innlegg Pokey Skrevet 5. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. mai 2011 Folkene med Guy Fawkes-masker gjør utvilsomt mange moroskaper da. http://www.youtube.com/watch?v=DG3O8dO6XpQ 11 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ingen av dem hadde jo masker på seg da : p Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Oi det har du jammen helt rett i. Lenge siden jeg har sett videoen, fant den i favorites på youtube Det er de samme folkene som konstant terroriserer den kirken i NY, da. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 DDu skal få +1 av meg likevel ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hahahaha, den sangen var genial. Eneste jeg kan legge til er: http://www.youtube.com/watch?v=YS-7o3R9v0c 1 Lenke til kommentar
jevli Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Endret 5. mai 2011 av bondegutt1 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Randomizer Skrevet 5. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Nå i disse DLD-tider: Endret 5. mai 2011 av Randomizer 10 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Du har 0 grunn til å tro at det var drittunger som demonstrerte i dag. Anonymous er en gruppe mennesker forent av felles meninger, og ønsker om å endre verden til det bedre. Ikke nødvendigvis ved å legge ned nettsider. Mange anons sprer budskap gjennom e-poster, plakater og flygeblader. Mange tror at alle Anons er snørrunger som sitter inne og ddoser. Det er også mange som tror at alle muslimer er terrorister som ønsker å legge den vestlige verden i grus. Begge deler skylles feilinfo og et vrengt mediabilde. Edit: jo, du har faktisk grunn til å tro at det er snørrunger som demonstrerer i dag. Poenget er at grunnene du har til å tro dette er upolitelige. Muslimer er ikke terrorister, men er de ikke islamister er de ei heller tro muslimer, og uansett baner moderate muslimer vei for ekstreme så de er like mye en del av problemet. Uansett, anon står for CP, gore og annet fapmaterialet. +habboraid Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Når en av tingene man demonstrerer for er retten til anonymitet, synes jeg ikke det er så dumt å demonstrere anonymt ;-) Sånn litt utenom: det er faktisk ulovlig å demonstrere med masker i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå