SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sarkasme er så nytt og orginalt. Din sarkasme var liksom mye nyere og mer original Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sarkasme er så nytt og orginalt. Du er definitivt kulest. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jarmo Skrevet 4. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. mai 2011 Og hvem i #%&?=!#£$!&$? har lagt ut bilde av meg på forumet nå da? ^^ 21 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Shit ass. Jarmo in da house xD noen må ha sladra ;P Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ouch, rush me to the burn unit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Shit ass. Jarmo in da house xD noen må ha sladra ;P XD Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Denne tråden er dårlegrumpa. Igjen, eg omset alle engelske uttrykk for min kjære Pokey, slik at han skal sleppe å miste nattesøvnen over engelsk på eit norsk forum. 6 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Denne tråden er dårlegrumpa. Igjen, eg omset alle engelske uttrykk for min kjære Pokey, slik at han skal sleppe å miste nattesøvnen over engelsk på eit norsk forum. Say whaaaat? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Denne tråden er dårlegrumpa. Igjen, eg omset alle engelske uttrykk for min kjære Pokey, slik at han skal sleppe å miste nattesøvnen over engelsk på eit norsk forum. Say whaaaat? quick translation; Pokey is a whiney little bitch lacking a good understanding of the english language. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 quick translation; Pokey is a winey little bitch lacking a good understanding of the english language. Huff da SnittLeif, stakars Pokey blir heilt depressiv av å lese engelsk. Eg får vel vere den gode samaritan, og gjere slik at han ikkje går og heng seg sjølv. Snøgg omsetjing: Pokey er ei vinete lita kjering som manglar ei god forståing av det engelske språk. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg er ikke laget av vin Vell, du tror vel ikke at foreldrene dine orket å ligge med hver andre edru? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå