Populært innlegg Mikaeru Skrevet 6. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 6. april 2011 (endret) MOAR POKEMANZ Endret 6. april 2011 av Mikaeru 17 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Er det så FANTASTISK VANSKELIG å putte så ENORME bilder i spoiler??? JA, JEG ER SINT! Endret 6. april 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 tenkte jeg kanskje skulle gjøre det, men så husker jeg at det er så mange før meg som har pøsa på. men ja, de havner i spoiler om 3 sek. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 The fuck you talkin' bout? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Å sette mange bilder i spoiler tar evig lang tid Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 tenkte jeg kanskje skulle gjøre det, men så husker jeg at det er så mange før meg som har pøsa på. men ja, de havner i spoiler om 3 sek. Åja, siden alle andre gjør det så kan du også.. smart tenkt. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) ÅNEI, HAN BRUKTE IKKE SPOILER! Dere burde heller takke han for bildene Endret 6. april 2011 av handerrre 9 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 tenkte jeg kanskje skulle gjøre det, men så husker jeg at det er så mange før meg som har pøsa på. men ja, de havner i spoiler om 3 sek. Åja, siden alle andre gjør det så kan du også.. smart tenkt. Si heller takk for at han gadd å gjøre det når du ba han om det... 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 tenkte jeg kanskje skulle gjøre det, men så husker jeg at det er så mange før meg som har pøsa på. men ja, de havner i spoiler om 3 sek. Åja, siden alle andre gjør det så kan du også.. smart tenkt. Si heller takk for at han gadd å gjøre det når du ba han om det... Nei. Om han ikke klarer sette i spoiler på første forsøk, fortjener han intet annet enn null, jeg gjentar null respekt. Neida, så ikke at han hadde puttet i spoiler, så takk for det. Likevel, er evig lei at folk ikke setter i spoiler. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10091776 5 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Å ja, såååå kult asså! Nok en gang gir tabloidene oppmerksomhet til noen små drittunger som hevder å snakke på vegne av Anonymous. Samtidig er /b/ akkurat for øyeblikket mer opptatt av et bilde hvor en mann skiter på en baby enn DLD. Snakker om å gjøre et godt innrykk for Anonymous. Endret 6. april 2011 av TEE Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kan noen forklare kort hvorfor den masken brukes? Hva stammer den ifra? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kan noen forklare kort hvorfor den masken brukes? Hva stammer den ifra? http://no.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Guy Fawkes. Popularisert gjennom V for Vendetta. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 The fuck you talkin' bout? http://www.youtube.com/watch?v=Qw9oX-kZ_9k 1 Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nei. Om han ikke klarer sette i spoiler på første forsøk, fortjener han intet annet enn null, jeg gjentar null respekt. 9 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Eg er i denne tråden for å sjå på bilete, at dei ligg i spoiler lagar berre meir jobb. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå