Pubé Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg kjenner jeg blir deprimert når jeg ser folk spille League of Legends. Jeg kjenner jeg blir deprimert når jeg ser folk spille MMORPG ol. Endret 5. april 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Både HoN og LoL er billige rip-offs av Dota uansett, og LoL er i det minste gratis. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Hva er forskjellen på å bruke flere timer i dungeons og en karakter og bruke samme tid i skytespill? Edit: Did I just feed the troll? Som nevnt under, jeg føler HoN har gjort en del forbedringer også, kostet kun 10Dollar 2 uker siden Endret 5. april 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Både HoN og LoL er billige rip-offs av Dota uansett, og LoL er i det minste gratis. Så du sier altså at du bygget den kommentaren på en bred erfaring med begge spillene? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Både HoN og LoL er billige rip-offs av Dota uansett, og LoL er i det minste gratis. HoN er da vitterlig bedre enn både dota og LoL. Men det er forståelig at folk liker bedre LoL, de har tross alt et veldig noob-friendly spill, de har fjernet alt som potensielt kan gjøre spillet vanskelig og interessant. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er forskjellen på å bruke flere timer i dungeons og en karakter og bruke samme tid i skytespill? Med sliker MMORPG spill blir man mye mer "bundet". Når kammerater for en telefon med beskjed om et raid om to timer, og dermet prøver å komme seg hjem innen den tid, syns jeg det begynner å bli litt drøyt. Skytespill er mer "plug'n'play" Det er ikke MMORPG. 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Rotta lyver...future criminal in the making. http://www.youtube.com/watch?v=__IjcLVBBYc Femtilapp på at han allerede røyker og drikker ^^ Gammel post, men må bare si det. FY FAEN FOR EN JÆVLIG STYGG UNGE! Ikke bare i oppførsel, men også utseendet. Herregud for en liten klyse. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er forskjellen på å bruke flere timer i dungeons og en karakter og bruke samme tid i skytespill? Med sliker MMORPG spill blir man mye mer "bundet". Når kammerater for en telefon med beskjed om et raid om to timer, og dermet prøver å komme seg hjem innen den tid, syns jeg det begynner å bli litt drøyt. Skytespill er mer "plug'n'play" Det er ikke MMORPG. Likevel, hvis jeg bruker 6-7 timer en dag på Black Ops, så er jeg forsatt mer "taper" hvis jeg brukte den tida på wow. Tull, bruker du for mye tid på spill, er det tide på at man bør finne på noe annet Uansett hva. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Både HoN og LoL er billige rip-offs av Dota uansett, og LoL er i det minste gratis. Så du sier altså at du bygget den kommentaren på en bred erfaring med begge spillene? Ja. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 ÅH KAN IKKE DERE BARE HOLDE KJEFT PLEASE. 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Also video intervju med Moot for de som er interessert. 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) ÅH KAN IKKE DERE BARE HOLDE KJEFT PLEASE. Endret 5. april 2011 av amir90 6 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Gammel post, men må bare si det. FY FAEN FOR EN JÆVLIG STYGG UNGE! Ikke bare i oppførsel, men også utseendet. Herregud for en liten klyse. Men nesten en modell når man ser på faren. Alikevel... jeg skjønner han delvis - nå er det bare å prøve å få snudd han til "rett veg". Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 5. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. april 2011 Fra 4.4.2011 sluttet jeg å si meg uenig påstanden "norge er et kommunistisk land". 13 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Nei, jeg anser ikke muslimer som usiviliserte. Jeg anser de som personer som faktisk brenner og står for kulturen sin Jeg brenner for min ateistiske kultur. Brenner koranen, that is. Å ha en "ateistisk kultur", altså å være en humanetiker, innebærer at du klarer å ha respekt for andre menneskers tro og oppfatning. Å brenne koranen, bibelen eller talmud viser alt annet enn respekt for medmennesker og deres tro. 4 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det var en spøk. Jeg fant det humoristisk at han brukte utrykket "å brenne for noe" i et innlegg som omhandler nettop... brenning.. av noe. Har ingenting med min subjektive mening å gjøre, ei heller min kultur. Var kun humoristisk ment. 6 Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 TEE eier ikke humur og forstår følgelig ikke hva du mener med at «det var humoristisk ment». 3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Både HoN og LoL er billige rip-offs av Dota uansett, og LoL er i det minste gratis. HoN er da vitterlig bedre enn både dota og LoL. Men det er forståelig at folk liker bedre LoL, de har tross alt et veldig noob-friendly spill, de har fjernet alt som potensielt kan gjøre spillet vanskelig og interessant. Morsomt at du sier det. Har spilt med flere HoN fanboys og disse sier LoL er så jævlig lett. Så vi tar en runde da og kampen ender med at de dør 10 ganger og dreper 2-3 personer. Etter de sier de at spillet er møkk ræv fordi de ikke skjønner det. LoL har ihvertfall tenkt nytt og lagt på litt mer isteden for å kopierer alt fra DOTA. Du kan jo ta en titt på sidene til LoL der de forteller hvorfor de har valgt og ta bort denial. Jeg regner med det er denial du tenker på når du snakker om at de har fjernet alt som gjør spillet vanskelig og interessant? eller kanskje du mener at LoL ikke har et overinnvikla stat system som man må sitte med en 10kg tung kalkulator for å regne ut? Uansett så kan du sjekke ut hva som står her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Åh, noen som diskuterer hvilket spill som er best mellom to kopier av en orginal. Så orginalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå