Christian5 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 DETTE SER ut som post fra funnyjunk.com ikke fra 4chan Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Men det var jo ikke funny. Junk var det, men ikke funny Lenke til kommentar
Populært innlegg Laughing Madcap Skrevet 5. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 5. april 2011 savner mer av denne memen. 24 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Administratorer har selv retningslinjer de må følge, etter beskjed av deres sjefer. Så slutt å terg sjefene til administratorene, det gagner ingen. Joda, det alltid kjekt med en god "ban excuse" når vi har en kjedelig dag på jobben. Men ja, det er i grunnen bare å skyte på pianisten dette. Som prinsipielt er for å tillate slike ytringer, men som aksepterer at spoiler er brukbart kompromiss. En diskusjon jeg forøvrig gjerne tar med dere, men som jeg mistenker at flertallet ikke ønsker å ta her i tråden. Ta det under Tilbakemeldinger dere som ønsker å diskutere den slags. De som tror de får stjerne og ikke rødblyant ved å poste slikt allikevel får heller åpne en pose potetgull til. Det bekymrer forumbestefar akkurat like mye som en karikatur eller to. Geir 8 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvorfor vil noen, noen gang brenne artenes opprinnelse? Var noen her sOm sa det. Er den perfekt og sann? Absolutt ikke, men forsatt ikke vits Å brenne det, eneste grunnen til noen gang brenne en bok er for å overleve (tenne på bål for varme). Jeg har satt på min DLD Erna Solberg plakat ved siden av en annen høyre plakat,skal bare finne en måte å overføre bildet til maskinen. •hater forresten å skrive på iPod touch.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Artikkel om brystmelkingen her Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 ^nederste bildet. Noen folk er jo bare syke i hodet. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Artikkel om brystmelkingen her 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er den ikke det ellers også? 3 Lenke til kommentar
Bastardo Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 0:10 - metroseksuell pikemann-modus 0:30 - nabbetussemann-modus 0:45 - mannemodus 1:00 - mannemann-modus 1:33 - monsen-modus Gogo!! Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Følte denne passet godt inn her xD Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Skaff deg HoN, problemet løst 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg kjenner jeg blir deprimert når jeg ser folk spille League of Legends. 5 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Fanboys gonna fanboy. Skaff deg HoN, problemet løst Det blir som å spille Age of Conan fordi det er køer på World of Warcraft. Det er to forskjellige spill. Get over it. Hvorfor klarer ikke folk å akseptere at folk vil spille LoL fordi de liker det, ikke fordi de er for gjerrige til å kjøpe HoN? Endret 5. april 2011 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fanboys gonna fanboy. Skaff deg HoN, problemet løst Det blir som å spille Age of Conan fordi det er køer på World of Warcraft. Det er to forskjellige spill. Get over it. Hvorfor klarer ikke folk å akseptere at folk vil spille LoL fordi de liker det, ikke fordi de er for gjerrige til å kjøpe HoN? Pokey gonna Pokey. Nuff said. 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Men HoN er bra, ikke sant? IKKE sant? IKKE SANT? :yes: :yes: Fanboys gonna fanboy. Skaff deg HoN, problemet løst Det blir som å spille Age of Conan fordi det er køer på World of Warcraft. Det er to forskjellige spill. Get over it. Hvorfor klarer ikke folk å akseptere at folk vil spille LoL fordi de liker det, ikke fordi de er for gjerrige til å kjøpe HoN? Jeez, ta det med ro, lol. Disser ingenting, jeg bare poengterte at det er ingen form for kø i HoN. : p Forresten, u MAD? edit: opps, var visst Pokey. Endret 5. april 2011 av amir90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå