handerrre Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 10 000+ internett poeng incoming. Det er jo ikke noe hokus pokus å få til da, men kan godt legge ut her. Stephen Colbert - Friday (video).mp3 Jeg bøyer meg i støvet Tusen takk Lenke til kommentar
Populært innlegg Mikkel™ Skrevet 4. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Edit: Legger til flere. MOAR LOLZ Endret 4. april 2011 av Mikkel™ 12 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/3292/-Dere-har-stukket-penisene-deres-inn-i-et-vepsebol 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://en.wiktionary.org/wiki/gratant 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://en.wiktionary.org/wiki/gratant Can you use it in a sentence? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Hvorfor er det alltid folk som skal gå ut å representere anonymous? Endret 4. april 2011 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://en.wiktionary.org/wiki/gratant Haha, feilpost Var visst ikke i denne tråden det var postet et par bilder der morsomheten var at det var skrevet "gratanter" i stedet for "granater". Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvorfor er det alltid folk som skal gå ut å representere anonymous? Vel, hva annet kan representere en ting? Dyr? Trær? Tror nok folk er den beste løsningen 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvorfor er det alltid folk som skal gå ut å representere anonymous? Vel, hva annet kan representere en ting? Dyr? Trær? Tror nok folk er den beste løsningen Ingen! Skal jeg gå ut i media å presentere meg selv som leder av "The New World order"? Enten får Anonymous finne seg en konkret leder, eller så får alle de småguttene slutte å tro at de er representative i en überkul underground gjeng. 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei du, ikke diss brødrene mine. Da kommer vi og tar deg! 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Noen andre enn meg som er redde for at disse utrolig skumle undergrundsgangsterene kommer til å tukle med Norges kjære datalagringsdirektiv? Er nå vedtatt at det skal gjennomføres. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hver eneste person med et eneste fnugg av selvrespekt kommer til å gjøre det. Alle de andre er passivt avskum som har like mye betydning i verden som småstein. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvordan fungerer egentlig DLD, kan noen komme og banke på døren min om jeg søker på bombeoppskrifter og div., eller kan de "bare" snoke om de tror at jeg har gjort noe? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 All informasjon som du sender og mottar blir lagret. Men de kan ikke snoke i det før du har begått noe alvorlig kriminelt. OR SO THEY SAY Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Fra stoppDLD.no Datalagringsdirektivet (DLD) ble vedtatt av EU 15.mars 2006. Direktivet pålegger medlemslandene å lagre trafikk- og lokaliseringsdata fra innbyggernes bruk av telefon, mobiltelefon, bredbåndstelefon, e-post og internett. Det vil si informasjon om hvem som kommuniserer med hvem, hvor det kommuniseres fra, når det kommuniseres og hvordan det kommuniseres. Altså de kommer ikke til å lagra HVA som blir sendt. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har satt et bilde av Koranbrenningen i spoiler. Som det heter i retningslinjene: Bilder som ikke strider mot retningslinjene, men som antas å være støtende for enkelte grupper, skal plasseres i skjul-tags med beskrivelse av innhold. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå