TMB Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Kan strekke meg til tredje generasjon, men ikke lenger! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hva i all verden? [/url][/url] 5 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Strekker meg vel in i andre generasjon, men der stopper det. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Ruby/Sapphire/Emerald var faktisk bra synes jeg. Endret 1. april 2011 av TMB 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ja de var bra, men minuset var Pokémon'ene i det Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nå gjelder jo "Six degrees of separation"-regelen egentlig like godt for wikipedia-artikler som for mennesker. Så en hvilken som helst wikipedia-artikkel skal kunne knyttes til en hvilken som helst annen wikipedia-artikkel i gjennomsnittlig seks steg. Så Hitler-spillet, om det kan kalles det, er egentlig ikke så fasinerende. Men artig er det likevel. Dog føles det kanskje ut som et litt lettvint spill da alle har en viss kunnskap om andre verdenskrig, geografi og nazi-tyskland. Det hadde vært morsomt om man hadde mixet det opp litt og sagt at man måtte finne veien mellom to tilfeldige wikipedia-artikler, men at en fikk så mange klikk en ville. Det burde da være lov å begynne i begge ender, og så håpe å finne en vei. Det som faktisk kunne være morsomt var å lage et bi-directional search basert på A* eller Greedy Best First-search og se hvor kort/liten avstand søkealgoritmen gjennomsnittlig klarte å oppnå mellom to tilfeldige Wikipedia-artikler. Eventuelt også hvor raskt den kunne klart noe slikt (sett bort ifra parsing av dokumentene). Eventuelt kunne man droppe å lage søket bi-directional. Det vansklige ville selvsagt være å lage en heuristikk som på en god måte evaluerer hvor nært en artikkel er en annen (mål-artikkelen), men det burde jo la seg gjøre på en eller annen måte. Edit: Når jeg tenker meg om, så ville jo ikke et bi-directional søk være mulig, siden lenke-relasjonen ikke er symmetrisk. Also, http://thewikigame.com/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Also, siden bruker 20 min på og loade seg videre gjennom sidene. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CNm8ZCJ7Fx8&feature=player_embedded 4 Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Also, siden bruker 20 min på og loade seg videre gjennom sidene. Also, ikke her. Also, Q.Q Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Trekker meg tilbake til forje side med sad moments og sad pokémon moments. Dette er trist! Lenke til kommentar
Populært innlegg Muffinss Skrevet 2. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. april 2011 40 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mikkel™ Skrevet 3. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 3. april 2011 18 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som forsatt har det "Høyre: Stoler på enkeltmenneske, for DLD" bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå