Populært innlegg A-Jay Skrevet 29. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Jeg er elendig på nynorsk, så sikkert 100.000 feil her. Iallefall, her kjem det: Eg: Hei fager. Ho: Åhh, takk. Dette var overraskande. Eg: Eg seier det ikkje fordi det er fint. Eg seier det fordi det er sann. Ho: Du store, kva har komme inn i deg? Du er i eit verkelig søtt humør akkurat no. Eg: Eg skjønte at det er tid for å tala til fagre møyar og tygga gummi, og eg er tom for gummi. Ho: Du vet at eg har ein kjærast? Kvifor seier du dette til meg? Eg: Eg har ballar av stål! Ho: Haha, du gjer dette sannsynleg fordi han vert pissa om han ser dette. Eg: Eg er ein jamstelt rumpesparkar! Ho: Haha, å min gud. Du er merkeleg i dag. Du seier at eg er skjøn og no oppfører du deg som eit mannfolk. Eg: Ballar av stål! Ho: Riktig. Ærleg talt synes eg du er litt søt, så om du ikkje gjer noko no kan ikkje du kome hit? Berre ikkje fortel nokon. Eg: Hyll kongen, baby! Ho: Haha, berre kom deg til helvete hit. Eg: Søren, eg er god. Vart eg akkurat tilboden tilfeldig sex fra ei jente med kjærast ved å nytta linjar frå Hertug Bombihjel? EG ELSKAR DEG FOR FAEN INTERNETT!!!!!!! Endret 29. mars 2011 av A-Jay 15 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) "Du har tydeligvis baller av stål, siden han hadde blitt sur om han så dette" Ikke: "lol du gjør sikkert dette fordi han blir sur når han ser dette" Endret 29. mars 2011 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Han: Jeg har baller av stål! Hun: lol du gjør sikkert dette det må du ha for han blir sur når han ser dette I just dremel'd the fucker Endret 29. mars 2011 av SnittLeif Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Når jeg tenker meg om burde vi kanskje ikke ha avslørt dette, nå vil ikke dette funke på jenter som henger her inne. Skjønt, de er i stort mindretall heldigvis. Ooh, jeg vet akkurat hvem jeg skal prøve dette på. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 PrtScrn and post results dammit Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Siste var.... syk.... Endret 29. mars 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har seriøst ikke godt av å surfe lolpics.se på jobb Lenke til kommentar
Populært innlegg Romis Skrevet 29. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2011 Hahahah! Fytti helvete jeg lo. Så jævlig tørr humor, men fortsatt så utrolig bra! :!: 27 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Den der lo jeg faktisk av Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Dansk versjon: Han: Hei søta. Hun: Wow takk, det var uforventet Han: Jeg sier ikke det for å være snill, jeg sier det fordi det er sant. Hun: Oi oi, hva har skjedd med deg da? Du oppfører deg veldig søt nå Han: Jeg har skjønt at det var på tide å snakke med vakre jenter og tygge tyggis, men jeg er helt tom for tyggis! Hun: Du vet at jeg har type sant? Hvorfor sier du dette uansett? Han: Jeg har baller av stål! Hun: lol du gjør sikkert dette for å gjøre han sur Han: Jeg gir juling når muligheten byr seg Hun: HAHA omg, du er så rar idag! Du sier jeg er søt og oppfører deg helt alfa! Han: Baller av stål! Hun: Greit grei! Se, sånn helt ærlig er du veldig søt akkurat og gjør ingenting akkurat nå, så hvorfor kan du ikke komme hit en tur? Bare ikke si det til noen, okay? Han: Hyll kongen, baby! Hun: lol, bare kom hit nå for helvete! Han: Faen jeg er god! Aserbaidsjansk versjon: O: ali məktəblərin søta. O: Wow takk, bu gözlənilməz oldu O: "Mən å üçün maliyyələşdirilməsi deyiləm cür ola, mən çox maraqlı çünki onun edir. O: Oi oi, eh da deg ilə skjedd var? Siz deg oppfører Veldig şirin nail:) O: o sevimli qız və çiğneme tyggis danışmaq dəfə mən baxmayaraq ki, ancaq tamamilə tyggis üçün boş am! O: Siz Mən maraqlı növü var bilirsiniz? Nə üçün bu olursa olsun düşünürsünüz? O: "Mən rəqs av polad var! O: Bir onu hirsləndirmək üçün bu yəqin ki bunu lol O: şansı seg yükünü ne zaman qulaqburması gir O: haha siz OMG bu gün belə gözəl olunur! Mən şirin və kifayət qədər alfa deg oppfører var ki! O: Baller av polad! O: Grettir grei! Bax, açıq Saanen yalnız şirin Veldig və s. nə bir səfər hit ala bilmir yalnız olmaq üçün heç nə edə bilərəm? Yalnız OK, hər hansı bir demək deyil? O: Hyll kral, körpə! O: lol, yalnız Cəhənnəm nail olmaq üçün buraya gəlib! O: "Mən yaxşı oldum Şeytan! 2 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Aserbaidsjansk versjon: O: ali məktəblərin søta. O: Wow takk, bu gözlənilməz oldu O: "Mən å üçün maliyyələşdirilməsi deyiləm cür ola, mən çox maraqlı çünki onun edir. O: Oi oi, eh da deg ilə skjedd var? Siz deg oppfører Veldig şirin nail:) O: o sevimli qız və çiğneme tyggis danışmaq dəfə mən baxmayaraq ki, ancaq tamamilə tyggis üçün boş am! O: Siz Mən maraqlı növü var bilirsiniz? Nə üçün bu olursa olsun düşünürsünüz? O: "Mən rəqs av polad var! O: Bir onu hirsləndirmək üçün bu yəqin ki bunu lol O: şansı seg yükünü ne zaman qulaqburması gir O: haha siz OMG bu gün belə gözəl olunur! Mən şirin və kifayət qədər alfa deg oppfører var ki! O: Baller av polad! O: Grettir grei! Bax, açıq Saanen yalnız şirin Veldig və s. nə bir səfər hit ala bilmir yalnız olmaq üçün heç nə edə bilərəm? Yalnız OK, hər hansı bir demək deyil? O: Hyll kral, körpə! O: lol, yalnız Cəhənnəm nail olmaq üçün buraya gəlib! O: "Mən yaxşı oldum Şeytan! Uhm mener du ikke zamen? Lenke til kommentar
Populært innlegg N1ko Skrevet 29. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2011 14 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Aserbaidsjansk versjon: O: ali məktəblərin søta. O: Wow takk, bu gözlənilməz oldu O: "Mən å üçün maliyyələşdirilməsi deyiləm cür ola, mən çox maraqlı çünki onun edir. O: Oi oi, eh da deg ilə skjedd var? Siz deg oppfører Veldig şirin nail:) O: o sevimli qız və çiğneme tyggis danışmaq dəfə mən baxmayaraq ki, ancaq tamamilə tyggis üçün boş am! O: Siz Mən maraqlı növü var bilirsiniz? Nə üçün bu olursa olsun düşünürsünüz? O: "Mən rəqs av polad var! O: Bir onu hirsləndirmək üçün bu yəqin ki bunu lol O: şansı seg yükünü ne zaman qulaqburması gir O: haha siz OMG bu gün belə gözəl olunur! Mən şirin və kifayət qədər alfa deg oppfører var ki! O: Baller av polad! O: Grettir grei! Bax, açıq Saanen yalnız şirin Veldig və s. nə bir səfər hit ala bilmir yalnız olmaq üçün heç nə edə bilərəm? Yalnız OK, hər hansı bir demək deyil? O: Hyll kral, körpə! O: lol, yalnız Cəhənnəm nail olmaq üçün buraya gəlib! O: "Mən yaxşı oldum Şeytan! Uhm mener du ikke zamen? Jeg brukte vel ikke Google Translate.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Fail humor is fail humor: http://russekort.hjelpvierruss.no/card/iu94y/share Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Kim Jong Il. This is no fail. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Egenprodusert, jeg bare måtte Fra Starcraft 2 tråden Takk for hjelpen, det var 200 food ja Siden vi nevnte Idra, så lekte jeg meg litt i Photoshop: (setter denne i 4chan tråden også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå