Pubé Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvordan kan "Me and my bitch" Bli til "Meg og ei tispe?" Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hvordan kan "Me and my bitch" Bli til "Meg og ei tispe?" "Meg og tispa mi" blir vel mer riktig Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Hei homsar, Namnet mitt er John, og eg hatar kvar einaste ein av dykk. (...) Siden det kom på ny side, klikk på den grå pilen! (note knut, når du skriver noe kjempevittig og/eller kontroversielt så må du vente til det går på neste side så får du mange phete pluss) Endret 28. mars 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Fix'd @Pokey Ike sånt jeg tenker på, jeg viser 100 poster per side jeg Endret 28. mars 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Ike sånt jeg tenker på, jeg viser 100 poster per side jeg brool story, co 2 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Fix'd @Pokey Ike sånt jeg tenker på, jeg viser 100 poster per side jeg Kan man det? :O Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Fix'd @Pokey Ike sånt jeg tenker på, jeg viser 100 poster per side jeg Kan man det? :O i forumvisningsinnstillinger en plass, i kontrollpanelet. Endret 28. mars 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Fix'd @Pokey Ike sånt jeg tenker på, jeg viser 100 poster per side jeg Kan man det? :O i forumvisningsinnstillinger en plass, i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (Minidump med div 4chonz-relatert dritt med mere. Noe reposts, noe OC, noe funneh, noe mindre funneh, noe som man kan bruke som reaksjoner, noe som sikkert bare er dritt...) 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mikkel™ Skrevet 29. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2011 19 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Synd at det der ikke funker på norsk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Synd at det der ikke funker på norsk Never say nevar Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 "Eg har ballar av stål!" Tror det kan funke på norsk jeg. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Norsk versjon: Han: Hei søta. Hun: Wow takk, det var uforventet Han: Jeg sier ikke det for å være snill, jeg sier det fordi det er sant. Hun: Oi oi, hva har skjedd med deg da? Du oppfører deg veldig søt nå Han: Jeg har skjønt at det var på tide å snakke med vakre jenter og tygge tyggis, men jeg er helt tom for tyggis! Hun: Du vet at jeg har type sant? Hvorfor sier du dette uansett? Han: Jeg har baller av stål! Hun: lol du gjør sikkert dette fordi han blir sur når han ser dette Han: Jeg gir juling når muligheten byr seg Hun: HAHA omg, du er så rar idag! Du sier jeg er søt og oppfører deg helt alfa! Han: Baller av stål! Hun: Greit grei! Se, sånn helt ærlig er du veldig søt akkurat og gjør ingenting akkurat nå, så hvorfor kan du ikke komme hit en tur? Bare ikke si det til noen, okay? Han: Hyll kongen, baby! Hun: lol, bare kom hit nå for helvete! Han: Faen jeg er god! Endret 29. mars 2011 av Chef Samebror 8 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Hvordan ble "lol you probably do because he'd be pissed if he saw this" til "lol du gjør sikkert dette for å gjøre han sur"? Endret 29. mars 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Populært innlegg KKake Skrevet 29. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. mars 2011 Dansk versjon: Han: Hei søta. Hun: Wow takk, det var uforventet Han: Jeg sier ikke det for å være snill, jeg sier det fordi det er sant. Hun: Oi oi, hva har skjedd med deg da? Du oppfører deg veldig søt nå Han: Jeg har skjønt at det var på tide å snakke med vakre jenter og tygge tyggis, men jeg er helt tom for tyggis! Hun: Du vet at jeg har type sant? Hvorfor sier du dette uansett? Han: Jeg har baller av stål! Hun: lol du gjør sikkert dette for å gjøre han sur Han: Jeg gir juling når muligheten byr seg Hun: HAHA omg, du er så rar idag! Du sier jeg er søt og oppfører deg helt alfa! Han: Baller av stål! Hun: Greit grei! Se, sånn helt ærlig er du veldig søt akkurat og gjør ingenting akkurat nå, så hvorfor kan du ikke komme hit en tur? Bare ikke si det til noen, okay? Han: Hyll kongen, baby! Hun: lol, bare kom hit nå for helvete! Han: Faen jeg er god! 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå