Complexity Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Firefox er for teknologisk inkompetente scrubs som like gjerne kunne brukt Safari og Mac. Ja, Firefox suger hesteballe og er kun for bestemødre. Man er ikke kul før man bruker Opera liksom. Opera er noe ustabilt dritt! Det er den eneste browseren jeg har brukt som ikke fungerer med enkelte nettsider. Opera er den mest stabile nettleseren jeg har vært borti, så er vel litt delte meninger.. Men dette er vel ikke plassen å ta opp en browserkrig? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carpe Dam Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 12 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Men dette er vel ikke plassen å ta opp en browserkrig? Det medfører riktighet, så vi slutter her Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 VG Nett kan i dag melde at et mobbeoffer har slått tilbake, på film, og at gutten nå hylles på nettet. 6 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) VG Nett kan i dag melde at et mobbeoffer har slått tilbake, på film, og at gutten nå hylles på nettet. nice! de er bare 5 uker for sent ute Endret 28. mars 2011 av TMB Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Nå testet dem ikke firefox 4.0 da. 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skulle akkurat til å sei det same. Men dei testa ikkje heller kor mykje minne som blei brukt. Då hadde FF blitt rævkjørt. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Minne -> performance! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg bruker Opera og er fornøyd med det. Samma fan om fuckings chrome e litt bedre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Den testen kjører versjon 3 av google chrome? Versjon 10+ har jo kommet ut 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) bruker opera hovedsaklig på grunn av alle smarte funksjoner, slik som mouse gestures og tab stacking. farten på nettsidelasting i forhold til andre nettlesere merker jeg ikke noen forskjell på. tror nesten aldri jeg har hatt noe krasj i opera heller. og uansett, det bildet som viser browserytelse er alt for gammelt nå. Endret 28. mars 2011 av knekkebrødmedost 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg gikk inn i denne tråden og trodde jeg skulle finne reposts everywhere, men så var det noe enda verre. Nemlig browser vs browser. 6 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Skulle akkurat til å sei det same. Men dei testa ikkje heller kor mykje minne som blei brukt. Då hadde FF blitt rævkjørt. Hvorfor det? Hva er så skummelt med at et program bruker minne så lenge minnet ikke blir brukt når du trenger det til andre ting. Er ikke vits med RAM om den ikke brukes. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) ^ ^ x vs y pleier jo alltid å være moro? Endret 28. mars 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Men dette er vel ikke plassen å ta opp en browserkrig? Nei, absolutt så ikke. Back to teh basic... Lenke til kommentar
Populært innlegg Stoic Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 Drit nå i den jævla browser krigen! Faen, er det ikke CTRL + W er det krig mellom fanboiiisa om hvilken browser som er best. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg Slimda Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 Om folk klager om at en nettside laster 0.04 sekunder treigere i en nettleser, kan jeg anbefale dem et nakkeskudd. Det finnes uendelig med ting som har mer relevans å bry seg om. Som fargen på våt snø. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå