saladin waits for alice Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) *mine innlegg* Endret 27. mars 2011 av amir90 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Vet ikke helt hvor 4chan relatert dette er. Men justin bieber er jo overalt, så det spiller vel ingen rolle. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Vet ikke helt hvor 4chan relatert dette er. Men justin bieber er jo overalt, så det spiller vel ingen rolle. The Bieb is running the world. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 http://www.shortcutworld.com/en/win/Firefox_4.html Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Firefox er for teknologisk inkompetente scrubs som like gjerne kunne brukt Safari og Mac. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Xecuter Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 Firefox er for teknologisk inkompetente scrubs som like gjerne kunne brukt Safari og Mac. Pokey bruker Lynx. 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 27. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2011 Firefox er for teknologisk inkompetente scrubs som like gjerne kunne brukt Safari og Mac. Enig, alle oss kule bruker Internet Explorer eller hva? <333 11 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Firefox er for teknologisk inkompetente scrubs som like gjerne kunne brukt Safari og Mac. TL;DR: Alle browsere er i dag mer eller mindre brukandes. Endret 28. mars 2011 av Turtlefence 8 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) TL;DR: Alle browsere er i dag mer eller mindre brukandes. > Lie Endret 28. mars 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det er strengt talt sant. Når selv IE er blitt... Til å tåle, så ser jeg ingen browser som ikke er... Grei? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Vel. Det spørs selvsagt hvordan du definerer "brukende". Elinks kan brukes til å søke på Google med, men det er ingen browser du vil ha. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Herre Lord. Alle moderne browsere i dag (FF4, IE9, Opera 11, Chrome) rendrer relativt fort og med ganske god HTML/CSS-compliance. Og ja jeg bruker alle disse. Firefox+Firebug til webdesign, IE6through9 for... IE testing, Opera fordi Opera er jawsome (og norsk) og Chrome på den ultraportable med shitty CPU fordi det er det Chrome gjør best. Kom nå ikke dregandes med tekstbaserte og spesialbruksnettlesere og si at de er ubrukelige. Links/w3m/variasjoner er flott gjennom SSH. Raske er de også. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Er det bare meg, eller ble prinsippet mitt om til et poeng? Jeg prøver ikke å sammenligne Elinks med en moderne browser. Det jeg sier er at browsere kan brukes, selv om de er totalt ræva å leve med. La meg gi deg et nytt eksempel: IE4 kan brukes til å surfe Google med, men det er ingen browser du vil ha. Safari funker til Facebook, Myspace, Gaysir og Starbucks.com, men det er ingen browser et normalt sansende vesen ville brukt. 1 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Er problemet ditt at jeg var for uklar? Hvorfor er du på min case? La meg reformulere da (noe jeg allerede har prøvd på), om du har problemer med å prosessere. "Alle moderne browsere er helt greie og ikke på noe vis ubrukelige." (Og da tenkte jeg spesielt på Firefox egentlig, en browser jeg synes fungerer ganske flott. Safari er også en okey browser, men jeg bruker den ikke.) Jo, IE4 er generelt ubrukelig. Det samme vil jeg si om IE6. Lenke til kommentar
Populært innlegg Matsemann Skrevet 28. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mars 2011 Gavekort er macfag, lol. 18 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Firefox er for teknologisk inkompetente scrubs som like gjerne kunne brukt Safari og Mac. Ja, Firefox suger hesteballe og er kun for bestemødre. Man er ikke kul før man bruker Opera liksom. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Firefox er for teknologisk inkompetente scrubs som like gjerne kunne brukt Safari og Mac. Ja, Firefox suger hesteballe og er kun for bestemødre. Man er ikke kul før man bruker Opera liksom. Opera er noe ustabilt dritt! Det er den eneste browseren jeg har brukt som ikke fungerer med enkelte nettsider. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå