Zeph Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 'bilde' Ctrl-Z er kortare for oss Opera-brukarar. 8 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) ctrl+page up og ctrl+page down ctrl+tab/ctrl+shift+tab er totalt overlegent. EDIT: Ellers: Høyreklikk og så reload er ultimat når man er for lat til å trykke på tastaturet eller flytte musen noe særlig. Endret 26. mars 2011 av Flimzes Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Page Up/Down er på feil side av tastaturet til å kunne brukast effektivt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Ti år siden når jeg byttet til Opera hvor hotkeyen er CTRL-Z? 2 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har ingen bilete frå når akkurat då, men eg var vel rundt 10 år. Har makro for ctrl+w og ctrl+shift+t, også for ctrl+page up og ctrl+page down. Nettsurfing er ein draum What? Nvm, fant nettop ut at det er en page up og en page down knapp på tastaturet Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Har ingen bilete frå når akkurat då, men eg var vel rundt 10 år. Har makro for ctrl+w og ctrl+shift+t, også for ctrl+page up og ctrl+page down. Nettsurfing er ein draum What? Forstod ikke bildet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 For å stoppe den ut måtte de først drepe den, åpne den, ta ut innvollene og erstatte de med noe annet gugg og så sy dyret sammen igjen. 5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 ???? Stoppe den ut og du er så forderelig morsom. ;_; Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Å framstå som uviten med vilje er ikkje akkurat den nyaste vitsen i boka nei. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Uviten med vilje? Jeg trodde det var snakk om å besøke et museum for å se på dyr som var levende, men jeg tenkte på dyrehage istede for museum for en eller annen grunn. :S Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bruk Opera Trykk på knapp i venstre øverste hjørne få liste over de 250 siste lukkede fanene ???? profit. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bruk Opera Trykk på knapp i venstre øverste hjørne få liste over de 250 siste lukkede fanene ???? profit. Da er det jo ikke noe spennende. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Your face when you already knew about Shift-CTRL-T :!: 4 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Page Up/Down er på feil side av tastaturet til å kunne brukast effektivt. Difor har eg sidescrolling som ctrl+page up/down. Blade i faner ved å vippe på musehjulet, det er genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå