Valkyria Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Jeg leter etter et bilde sammensatt av flere (4 tror jeg, usikker) bilder.På det første ser man en gjeng kompiser som sitter i bilen sin og hygger seg. Bildet er tatt inne i bilen, i passasjersetet ved siden av føreren. På det andre ser man en haug med syklister som gir gass. På det tredje bildet ser man en bil full av folk som skriker hysterisk med livredde ansiktsuttrykk, som om de er sekunder fra å krasje i noe. På det siste bildet ser man en bil som kjører rett inn i en haug med syklister, som flyr alle veier. dette? Endret 31. juli 2009 av Valkyria Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg leter etter et bilde sammensatt av flere (4 tror jeg, usikker) bilder.På det første ser man en gjeng kompiser som sitter i bilen sin og hygger seg. Bildet er tatt inne i bilen, i passasjersetet ved siden av føreren. På det andre ser man en haug med syklister som gir gass. På det tredje bildet ser man en bil full av folk som skriker hysterisk med livredde ansiktsuttrykk, som om de er sekunder fra å krasje i noe. På det siste bildet ser man en bil som kjører rett inn i en haug med syklister, som flyr alle veier. dette? Bingo! Tusen takk! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Sikkert lastet opp før men Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Molotovcocktail: Hahah, genialt. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Min meme: The prisoner wishes to say a word: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Failed to locate funny! Endret 31. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ingen som har sett braveheart? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 xd xD Xddd ROOFL'zzz epic whionn :) Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Bannet rett før 150M-get ..og et bilde Endret 2. august 2009 av w0bni Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen som vet om disse er ekte? (øverste bildet skal visstnok være GMT-tidssone) Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Aw jeez, jeg veit da godt at det er 99,99% sjanse for at det er shoop. Eneste grunnen for at jeg stussa over disse var at på det øverste har bildene har 404-a. Av alt jeg har sett av 150M-get shoops, så virker denne mest troverdig grunnet dette (hvis det er shoop vil jeg tro at han hadde redigert inn et bilde som alle andre). Men det kan godt være shoop uansett, I dunno. Når det kommer til klokkeslett og andre detaljer, så kommer det nok av noen custom-settings han har fått gjennom script/prog/whatev, det skulle ikke forundre meg om det er mulig. Det virker helt ulogisk at han skulle shoope inn annereledes klokkeslett, hvis han skal lage en fake get-screencap (men mindre vi snakker en skikkelig utspekulert troll, kan godt være det, I dunno). Jeg gjentar: Vet godt at det mest sannsynlig bare er en som troller, det var bare dette jeg reagerte på, nederste bildet er garantert shoop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå