Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et bilde sammensatt av flere (4 tror jeg, usikker) bilder.

På det første ser man en gjeng kompiser som sitter i bilen sin og hygger seg. Bildet er tatt inne i bilen, i passasjersetet ved siden av føreren.

På det andre ser man en haug med syklister som gir gass.

På det tredje bildet ser man en bil full av folk som skriker hysterisk med livredde ansiktsuttrykk, som om de er sekunder fra å krasje i noe.

På det siste bildet ser man en bil som kjører rett inn i en haug med syklister, som flyr alle veier.

 

dette?

post-100542-1249051729_thumb.jpg

Endret av Valkyria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter et bilde sammensatt av flere (4 tror jeg, usikker) bilder.

På det første ser man en gjeng kompiser som sitter i bilen sin og hygger seg. Bildet er tatt inne i bilen, i passasjersetet ved siden av føreren.

På det andre ser man en haug med syklister som gir gass.

På det tredje bildet ser man en bil full av folk som skriker hysterisk med livredde ansiktsuttrykk, som om de er sekunder fra å krasje i noe.

På det siste bildet ser man en bil som kjører rett inn i en haug med syklister, som flyr alle veier.

 

dette?

post-100542-1249051729_thumb.jpg

 

 

Bingo! Tusen takk!

Lenke til kommentar

Aw jeez, jeg veit da godt at det er 99,99% sjanse for at det er shoop. Eneste grunnen for at jeg stussa over disse var at på det øverste har bildene har 404-a. Av alt jeg har sett av 150M-get shoops, så virker denne mest troverdig grunnet dette (hvis det er shoop vil jeg tro at han hadde redigert inn et bilde som alle andre). Men det kan godt være shoop uansett, I dunno.

 

Når det kommer til klokkeslett og andre detaljer, så kommer det nok av noen custom-settings han har fått gjennom script/prog/whatev, det skulle ikke forundre meg om det er mulig. Det virker helt ulogisk at han skulle shoope inn annereledes klokkeslett, hvis han skal lage en fake get-screencap (men mindre vi snakker en skikkelig utspekulert troll, kan godt være det, I dunno).

 

Jeg gjentar: Vet godt at det mest sannsynlig bare er en som troller, det var bare dette jeg reagerte på, nederste bildet er garantert shoop.

 

post-120875-1249305582_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...