Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjern fra vennelista og gjør profilen så privat det går an - problem solved.

Enig i at han kunne gjort det, men gjør det det vennen hans gjorde noe mer akseptabelt? Ut fra kommentarene hans ser jeg at han ikke er så flink på data, da kan man ikke ta det for gitt at det er innlysende for ham at han kan gjøre det...

Lenke til kommentar

Hva slags "uthenging" er det snakk om? Alt han gjør er å endre litt farger og slikt i bildet.

Hele poenget med denne greia er jo kommentarene som James svarer på bildemanipuleringene. Når du fortsetter å plage vennen din etter at han helhjertet ber deg slutte med det og til og med legger det ut på nettet er du ikke lenger en venn, men bare et rævhøl.

 

Haha, se tråden du poster i kjære deg.

 

Jeg er også uenig i det du skriver, dette er bare en spøk som mulig har blitt dratt litt langt. Hadde det virkelig vært mobbing så måtte han bare tatt et par museklikk før bildene hadde blitt fjerna og personen utestengt fra facebook.

 

Personlig lo jeg godt av bildene. :thumbup:

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Altså, jeg ser virkelig ikke problemet med slike bilder. Han KUNNE svart komisk på bildene isteden, og ingen ville brydd seg. Men når du driver å skriver "Please stop" i kommentarfeltet på bildene, så ber man om det.

 

Mangel på sosial intelligens? På han som får bildene sine endret kanskje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså, jeg ser virkelig ikke problemet med slike bilder. Han KUNNE svart komisk på bildene isteden, og ingen ville brydd seg. Men når du driver å skriver "Please stop" i kommentarfeltet på bildene, så ber man om det.

 

Mangel på sosial intelligens? På han som får bildene sine endret kanskje.

Heller mangel på sosial intelligens på han som fortsetter å endre bildene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...