SnittLeif Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 eventuelt er det mulig å blokkere personer. De vil ikke lenger se hva du legger ut, du vil ikke lenger se hva de legger ut Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Fjern fra vennelista og gjør profilen så privat det går an - problem solved. Enig i at han kunne gjort det, men gjør det det vennen hans gjorde noe mer akseptabelt? Ut fra kommentarene hans ser jeg at han ikke er så flink på data, da kan man ikke ta det for gitt at det er innlysende for ham at han kan gjøre det... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 And todays asshole award goes too.... Det der er sånt som kanskje er litt morsomt en eller to ganger. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg cFc Skrevet 21. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. mars 2011 Hva slags "uthenging" er det snakk om? Alt han gjør er å endre litt farger og slikt i bildet. Mangel på sosial intelligens er slående. 10 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Nå er det mandag, merker jeg gleder meg til fredag allerede nå. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg lo godt av alle bildene. At det er dårlig gjort gjør ikke det hele mindre morsomt. 6 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Edit: Hva synes du om Beach Boys og "Get around" da? Skal vi ramse opp hver eneste jævla sang med dårlig tekst nå? 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg lo godt av alle bildene. At det er dårlig gjort gjør ikke det hele mindre morsomt. Det er jo ekstremt dårlig gjort. Og alle med sine fulle fem gjør ikke slikt. MEN, jeg har aldri ledd så godt av noe annet i denne tråden. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg lo godt av alle bildene. At det er dårlig gjort gjør ikke det hele mindre morsomt. Det er jo ekstremt dårlig gjort. Og alle med sine fulle fem gjør ikke slikt. MEN, jeg har aldri ledd så godt av noe annet i denne tråden. Hyggelig det falt i smak, digger spesielt det siste bildet Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Hva slags "uthenging" er det snakk om? Alt han gjør er å endre litt farger og slikt i bildet. Hele poenget med denne greia er jo kommentarene som James svarer på bildemanipuleringene. Når du fortsetter å plage vennen din etter at han helhjertet ber deg slutte med det og til og med legger det ut på nettet er du ikke lenger en venn, men bare et rævhøl. Haha, se tråden du poster i kjære deg. Jeg er også uenig i det du skriver, dette er bare en spøk som mulig har blitt dratt litt langt. Hadde det virkelig vært mobbing så måtte han bare tatt et par museklikk før bildene hadde blitt fjerna og personen utestengt fra facebook. Personlig lo jeg godt av bildene. Endret 21. mars 2011 av DMN Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 (endret) Endret 21. mars 2011 av 1c3t34 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Altså, jeg ser virkelig ikke problemet med slike bilder. Han KUNNE svart komisk på bildene isteden, og ingen ville brydd seg. Men når du driver å skriver "Please stop" i kommentarfeltet på bildene, så ber man om det. Mangel på sosial intelligens? På han som får bildene sine endret kanskje. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Eventuelt fabrikert... 1 Lenke til kommentar
Asken Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Altså, jeg ser virkelig ikke problemet med slike bilder. Han KUNNE svart komisk på bildene isteden, og ingen ville brydd seg. Men når du driver å skriver "Please stop" i kommentarfeltet på bildene, så ber man om det. Mangel på sosial intelligens? På han som får bildene sine endret kanskje. Heller mangel på sosial intelligens på han som fortsetter å endre bildene. 3 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 James' face må være det morsomste jeg har sett i denne tråden. Lo godt for hvert bilde. At han nå gikk på et datakurs for å lære å redigere bilder tok kaka Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hm, dette var nytt. Since when begynte coolguysa fra 4chan å bry seg om moralske spørsmål? Og sammenlignet med andre bilder som er postet i tråden her, vil jeg påstå at dette er ett av de mindre umoralske bildene 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Heller mangel på sosial intelligens på han som fortsetter å endre bildene. Hvordan da? Det er jo gjort på en god og morsom måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå