Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvert forum har unike filnavn, altså vil du aldri se to bilder på /b/ med samme filnavn, men det kan finnes et på /v/ med samme filnavn som et på /x/ (f.eks).

Supert! :D

*Dumpe bilder fra 4chan i mapper*

ETtersom bildene jo blir slettet etter en viss tid så blir navnene brukt om igjen.

Crap, jeg hater det når to forumbrukere sier det stikk motsatte av hva den andre sa.. Hvem av dere har rett? :dontgetit:

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar

Vi har begge rett, bortsett fra at mrhenrik sier at du vil "aldri se to bilder på /b/ med samme filnavn". Det riktige er at du vil "aldri se to bilder på /b/ med samme filnavn samtidig". Når et bilde slettes, kan selvsagt et nytt bilde bruke samme filnavnet.

Lenke til kommentar

Jeg leter etter et bilde sammensatt av flere (4 tror jeg, usikker) bilder.

På det første ser man en gjeng kompiser som sitter i bilen sin og hygger seg. Bildet er tatt inne i bilen, i passasjersetet ved siden av føreren.

På det andre ser man en haug med syklister som gir gass.

På det tredje bildet ser man en bil full av folk som skriker hysterisk med livredde ansiktsuttrykk, som om de er sekunder fra å krasje i noe.

På det siste bildet ser man en bil som kjører rett inn i en haug med syklister, som flyr alle veier.

Noen som kjenner igjen dette og kan poste det her? Er en smule lat, gadd ikke scanne over 70 sider...

Uansett, jeg bør vel poste et bilde:

dr-phil.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...