Huginn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hvert forum har unike filnavn, altså vil du aldri se to bilder på /b/ med samme filnavn, men det kan finnes et på /v/ med samme filnavn som et på /x/ (f.eks). Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 ETtersom bildene jo blir slettet etter en viss tid så blir navnene brukt om igjen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Hvert forum har unike filnavn, altså vil du aldri se to bilder på /b/ med samme filnavn, men det kan finnes et på /v/ med samme filnavn som et på /x/ (f.eks). Supert! *Dumpe bilder fra 4chan i mapper* ETtersom bildene jo blir slettet etter en viss tid så blir navnene brukt om igjen. Crap, jeg hater det når to forumbrukere sier det stikk motsatte av hva den andre sa.. Hvem av dere har rett? Endret 27. juli 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Vi har begge rett, bortsett fra at mrhenrik sier at du vil "aldri se to bilder på /b/ med samme filnavn". Det riktige er at du vil "aldri se to bilder på /b/ med samme filnavn samtidig". Når et bilde slettes, kan selvsagt et nytt bilde bruke samme filnavnet. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Om et bilde slettes av brukeren kan muligens filnavnet brukes om igjen, men filnavnet til bilder som blir slettet automatisk etter at en thread har omkommet brukes ikke om igjen afaik. Offtopic-avoid: Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Noen random fra en 4chan mappe: Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 OC anyone? Har vært ganske tørt i det siste. Not safe for work: Lenke til kommentar
DMN Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 aha, faen er det han første der har på seg, så jo ut som et s&m kostyme Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Noen flere memes(?) av Bear Grylls? Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 aha, faen er det han første der har på seg, så jo ut som et s&m kostyme Ser ut som en regnfrakk. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Er det bare meg eller er 4chan frozen? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er ikke bare deg. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg leter etter et bilde sammensatt av flere (4 tror jeg, usikker) bilder. På det første ser man en gjeng kompiser som sitter i bilen sin og hygger seg. Bildet er tatt inne i bilen, i passasjersetet ved siden av føreren. På det andre ser man en haug med syklister som gir gass. På det tredje bildet ser man en bil full av folk som skriker hysterisk med livredde ansiktsuttrykk, som om de er sekunder fra å krasje i noe. På det siste bildet ser man en bil som kjører rett inn i en haug med syklister, som flyr alle veier. Noen som kjenner igjen dette og kan poste det her? Er en smule lat, gadd ikke scanne over 70 sider... Uansett, jeg bør vel poste et bilde: Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tråder på 4chan slettes kontinuerlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå