Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der var noe av det DÅRLIGSTE og JÆVLIGSTE jeg har sett og hørt i HELE år.

http://www.kjendis.no/2011/03/18/kjendis/youtube/internett/musikk/rebecca_black/15870040/

Du er grunnen til at Rebecca Black gråter. :no:

Ho er en bortskjemt drittunge. Moren betalte 12 000 for at hun skulle få lov til å gjøre noe som minner mer om snakking enn syning mens noen repeterende og dønn kjedelige lyder høres i bakgrunden. Sliker sanger er jo faen meg KUN skrevet for å tjene penger. Det er FAEN ikke musikk. Jeg hater dette så intenst... Når ho prøver å være Beiber er den drittslenginga hennes helt fortjent. Denne HELVETTES POPINDUSTRIENE KAN DRUKNE I SINE EGNE BEDRITNE LÅTER!

/rage

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det der var noe av det DÅRLIGSTE og JÆVLIGSTE jeg har sett og hørt i HELE år.

http://www.kjendis.no/2011/03/18/kjendis/youtube/internett/musikk/rebecca_black/15870040/

Du er grunnen til at Rebecca Black gråter. :no:

Ho er en bortskjemt drittunge. Moren betalte 12 000 for at hun skulle få lov til å gjøre noe som minner mer om snakking enn syning mens noen repeterende og dønn kjedelige lyder høres i bakgrunden. Sliker sanger er jo faen meg KUN skrevet for å tjene penger. Det er FAEN ikke musikk. Jeg hater dette så intenst... Når ho prøver å være Beiber er den drittslenginga hennes helt fortjent. Denne HELVETTES POPINDUSTRIENE KAN DRUKNE I SINE EGNE BEDRITNE LÅTER!

/rage

Jeg synes det var en bra sang. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

/rage

http://www.kjendis.no/2011/03/19/kjendis/rebecca_black/simon_cowell/youtube/internett/15878824/ :dontgetit:

Lenke til kommentar

Én ting er å misslike musikken hennes sterkt, så sterkt at man vil spy. En annen ting er å faktisk gå til personangrep på henne! Skjønner egentlig ikke hvordan folket klarer å ta d steget til å mobbe folk slik, but then again så er dette vel den mest voksne tråden på hele diskusjon.no. :p

Lenke til kommentar

Rebekka Black ser ut som et agn for internett. Hun er altså skapt for å provosere slike som dere, med andre ord, et kannibal-troll.

Tror dere virkelig at musikk-industrien gidder å satse på en sang som synger om at lørdag kommer etter fredag, uten å ha en baktanke?

Endret av Gavekort
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...