Cpt Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Skal sies at jeg har likt den type humoren som florerer på /b/ lenge før jeg begynte å henge der, men når det kommer til gore osv, så har jeg blitt mye mer immun. Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Endret 18. juli 2009 av KlownX Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Uff, den "Must have been a hell of a strong rope" var litt stygg. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Somewhat /b/ relatert, win i alle fall. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det ble utlyst en shoe on head, men desverre så var hun ikke villig. Men /b/ tegnet på diverse deler av kroppen, vil jeg si er vellykket nok. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Litt fler bilder . Endret 19. juli 2009 av Cpt Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Endret 19. juli 2009 av mach1ne Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) I Lol'd Endret 20. juli 2009 av KlownX Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Oh great, a word of play. how amusing :awesome: Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 "A word of play", hva betyr det? Sånn går det når man skriver finish feil Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Sånn går det når man skriver finish feil Hehe, ja, du skjønte den. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 er ikke så mange som vet hva an hero faktisk kommer av nei. og helt ærlig, hvis det er et sted /b/ gikk for langt, så er det den historien der. Så basicly, var det en unge som tok selvmord, fordi han mista iPoden sin - hvor det var masse incest og dritt på? Og deretter lagde foreldrene en MySpace side for å minne sønnen deres, og der var det mange gramatiske feil som bl.a. An hero, og dette ble en lolercoaster, som tok helt av? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Basicly var det en unge som tok livet sitt fordi han ble mobba på skolen, og på myspace siden hans skrev bekjente at han var "an hero", og /b/ begynte å kalle alle som tok selvmord for det. Han ble også frastjålet ipoden sin visstnok, men dette var jo seff ikke hovedgrunnen til at han tok selvmord. Og i ettertid så har /b/-tards spamma ned myspace siden hans med masse piss og foreldrene fikk prank calls (om sønnen) ca hver dag det første året etter at han tok livet sitt. De fikk ca 5-6 prank calls den dagen sønnen hadde begravelse, yeah, funny.. Men en annen historie er jo selvfølgelig "shit was so cash"- historien, hvor dere kan se karma på sitt beste. Anbefales å lese Endret 22. juli 2009 av DMN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå